تاریخ انتشار: 1398/11/26 22:09
کد خبر: 70788

بارسلونا موفق به شکست ختافه شد

بارسلونا دقایقی پیش با نتیجه ۲-۱ مقابل ختافه به پیروزی رسید و با یک بازی بیشتر با رئال هم امتیاز شد..
بارسلونا موفق به شکست ختافه شد

بارسلونا امشب در چهارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لالیگا میزبان ختافه بود و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲-۱ این تیم را شکست دهد. بارسا با این پیروزی ۵۲ امتیازی شد و حالا با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید و هم امتیاز با این تیم در رتبه دوم جدول قرار گرفته است.

در بازی امروز ختافه کار را بهتر از تیم میزبان آغاز کرد و در دقایق ابتدایی دیدار چند حمله روی دروازه مارک آندره تراشتگن ترتیب داد. ختافه حتی در همان لحظات آغازین به گل نیز دست یافت اما داور مسابقه به بعد از مراجعه به VAR تشخیص داد که گلزن این تیم روی ساموئل اومتیتی مرتکب خطا شده بنابراین گل مردود اعلام شد. نکته مهم ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی اما مصدومیت یوردی آلبا بود که باعث شد این بازیکن زمین مسابقه را ترک کند و جای خود را به جونیور فریپو بدهد.

بعد از گل مردود اعلام شده ختافه اما اوضاع تغییر کرد و بارسا در دقیقه ۳۳ و باز هم روی نبوغ لیونل مسی و پاس فوق العاده او آنتوان گریزمان به گل دست یافت. مسی با یک پاس کم نقص گریزمان را در موقعیت تک به تک قرار داد و او نیز موفق شد با یک ضربه تمام کننده عالی گل اول تیمش را به ثمر برساند.

بارسا ما تنها به ۶ دقیقه زمان دیگر نیاز داشت تا بتواند گل دومش را به ثمر برساند. جونیور فریپو که در دقیقه ۲۲ جایگزین یوردی آلبا شده بود با یک نفوذ عالی به درون محوطه جریمه ختافه و پاس بهتر از آن سرخی روبرتو را صاحبه یک موقعیت خوب کرد و او نیز با یک ضربه تمام کننده گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه نیز کار متعادل دنبال شد و دو تیم با همان نتیجه ۲-۰ به سود بارسا به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اوضاع برعکس نیمه اول آغاز شد و بارسلونا مالکیت کاملی بر بازی داشت. در دقیقه ۶۷ اما برخلاف جریان بازی ختافه توسط آنخل رودریگز به گل رسید.

بعد از گلی که بارسا دریافت کرد، جریان بازی به سود ختافه تغییر کرد و آنها چند حمله روی دروازه بلوگرانا ترتیب دادند که مهم ترین آنها به دقیقه ۷۲ بر می گردد.جایی که مارک آندره تراشتگن با یک دبل سیو استثنایی تیمش را از دریافت گل تساوی نجات داد. در ادامه بازی نیز هر دو تیم چند حمله روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که البته همه آنها بی اثر بود تا بازی با همان نتیجه ۲-۱ به سود بارسلونا به پایان پذیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p897a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنخل مارتین:درخواستی از طرف بارسلونا نداشته‌ایم!