تاریخ انتشار: 1395/05/08 15:32
کد خبر: 271227

وااکنش گواردیولا به انتقادهای تند شاگردش

سرمربی منچسترسیتی به انتقادات شاگرد قدیمی‌اش در بایرن‌مونیخ که تجربه و شیوه کاری او را زیر سؤال برد، واکنش نشان داد.
وااکنش گواردیولا به انتقادهای تند شاگردش

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، فرانک ریبری چند روز پیش در مصاحبه‌ای با نشریه بیلد آلمان به انتقاد از پپ گواردیولا پرداخت. هافبک فرانسوی باواریایی‌ها سرمربی اسپانیایی فصل گذشته‌اش را یک مربی کم تجربه و جوان دانست که گاهی اوقات بیش از اندازه حرف می‌زند و فوتبال را که ورزشی ساده است،‌ پیچیده می‌کند. او همچنین در اظهارنظری کنایه‌آمیز گفت که بایرن‌مونیخ به مربی مانند کارلو آنچلوتی نیاز داشته است.

پپ گواردیولا و فرانک ریبری

ریبری از کسی انتقاد و او را کم‌تجربه خطاب کرد که با کسب 14 جام برای بارسلونا در چهار فصل مربیگری‌اش در این تیم، پرافتخارترین سرمربی تاریخ آبی‌وآناری‌ها محسوب می‌شود و تنها کسی که در یک سال شش جام برده است.

شاید برخی انتظار داشتند که اظهارات انتقادآمیز ریبری علیه گواردیولا با واکنش منفی از سوی این مرد اسپانیایی همراه شود اما او که به همراه باواریایی‌ها سه بار قهرمان بوندس‌لیگا شد، تأکید کرد که از شاگرد قدیمی‌اش کینه‌ به دل نگرفته است.

سرمربی جدید منچسترسیتی درباره اظهارات اخیر ریبری گفت: او را خیلی دوست دارم. با اینکه ریبری مرا یک مربی جوان می‌داند مشکلی ندارم و خوشحال هم هستم. من اینجا آمده‌ام تا چیزهای مختلفی یاد بگیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kvyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریبری: آنچلوتی بیشتر از گواردیولا به من اعتماد دارد