تاریخ انتشار: 1395/05/01 15:05
کد خبر: 272532

آخرین تغییرات قوانین والیبال در المپیک

فرهاد شاهمیری داور ایرانی که باید دومین المپیک خود را در ریو پشت سر بگذارد از آخرین تغییرات قوانین در این رقابت ها می گوید
آخرین تغییرات قوانین والیبال در المپیک

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، کمتر از 3 هفته دیگر رقابت های والیبال المپیک در ریو آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار به مصاف آرژانتین می رود. با اینکه تیم ملی اولین تجربه خود را پشت سر می گذارد اما فرهاد شاهمیری، داور ایرانی والیبال دومین حضور خود را سپری خواهد کرد.

 

 

 

او قبل از سفر به المپیک در مورد قوانین تازه وضع شده کمیته داوران FIVB برای المپیک گفت:« در آخرین ایمیلی که برای داوران ارسال شده است، تکنیکال تایم اوت ها در امتیاز8 و 16 حذف خواهد شد و تیم ها در یک ست تنها می توانند 2 تایم اوت 30 ثانیه ای درخواست کنند. این قانون تنها برای المپیک اجرا خواهد شد و پس از آن شرایط به روال عادی بازمی گردد. توصیه جدی دیگر FIVB در تسریع بازی است به طوریکه مثل سابق بازیکنان فرصت زیادی قبل از سرویس زدن نخواهند داشت و داور فورا سوت آغاز بازی را خواهد زد.»

 

شاهمیری در سال جاری رقابت های انتخابی المپیک، لیگ جهانی و گرندپری را قضاوت کرده است و حالا آماده سفر به ریو برای تجربه دومین المپیک خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezomv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسوی: ایران پتانسیل طلای المپیک را هم دارد