تاریخ انتشار: 1395/05/07 10:54
کد خبر: 271467

سرمربی لیورپول، ساخو را اخراج کرد / 3 بار قانون‌شکنی در تور آمریکا

مرد جنجالی روی نیمکت لیورپول تصمیم عجیبی درباره مدافعش گرفت
سرمربی لیورپول، ساخو را اخراج کرد / 3 بار قانون‌شکنی در تور آمریکا

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به دلیل آنچه «3 بار قانون‌شکنی در تور آمریکا» نامید، مامدو ساخو، مدافع این تیم را از اردوی تیمش در آمریکا اخراج کرد.

او درباره این اقدام بازیکنی که اخیرا با بخشش محرومیت ناشی از دوپینگ مواجه شده، گفت: « او در یکی از تمرینات پیش‌فصل ما شرکت نکرد و در بقیه موارد هم با تاخیر به ما پیوست.من تمرین با یک گروه جدید را آغاز کرده‌ام و با شیوه فعلی شاید بهتر باشد ساخو فعلا به خانه‌اش برگردد. ما قوانینی داریم و به آن احترام می‌گذاریم. اگر کسی به قانون تیم احترام نگذارد با عکس‌العمل من مواجه خواهد شد. وقتی یک نفر حق تعیین قانون را دارد، بقیه نمی‌توانند اعتراض کنند.»

 او درباره نوع جریمه ساخو ادامه داد: «به جریمه نقدی اعتقادی ندارم و تا به حال کم‌تر پیش آمده از این شیوه استفاده کنم. ترجیح می‌دهم طوری رفتار کنم که در کنار هم کار درست را بیاموزیم و انجام دهیم.گاهی اوقات جریمه مالی، اوضاع را جالب می‌کند اما من این شیوه را دوست ندارم چون به بهبود اوضاع کمکی نمی‌کند. اثر جریمه نقدی پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود و بازیکن تنبیه نمی‌شود. من مایلم واکنش و آموزه‌هایم در مغز بازیکنانم به یادگار بماند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp6jz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی، لیورپول را شکست داد