تاریخ انتشار: 1395/05/06 22:17
کد خبر: 271498

مهاجم سرخپوشان: من آقای گل می شوم/ انگیزه زیادی دارم

مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی معتقد است تیمش در بازی آینده تساوی قبل را جبران می کند.
مهاجم سرخپوشان: من آقای گل می شوم/ انگیزه زیادی دارم

 لوسیانو ادینیو اگرچه هنوز به مرز آمادگی مطلوب نرسیده اما به هر حال لیگ برتر شانزدهم را با گل استارت زد. او از اینکه نتوانست گل های بیشتری مقابل استقلال خوزستان بزند ناراحت است اما تاکید می کند در پایان فصل عنوان آقای گلی را به دست می آورد.

 

 

شگفت آور است پیروز نشدیم

 

ما مقابل استقلال خوزستان خوب بازی کردیم اما نتوانستیم پیروز باشیم. واقعا نمی دانم چرا بازی را نبردیم چون خیلی فرصت گلزنی داشتیم و باید پیروز می شدیم. این واقعا شگفت آور است. با این حال زمان برای جبران داریم و بازی های بعدی را باید با برد پشت سر بگذاریم.

 

گفته بودم ادینیو گل می زند

 

گفته بودم ادینیو گل می‌زند. من به قولم عمل کردم و در اولین بازی گل زدم. این گل را به مردم آذربایجان تقدیم می کنم. از این به بعد همه گل هایم را به هواداران فوتبال آذربایجان تقدیم می کنم. قطعا این روند خوب را ادامه می‌دهم و باید گل های زیادی بزنم.

 

هنوز آماده نیستم

 

آمادگی جسمانی ام هنوز به ایده آل نرسیده است. تمریناتم را بیشتر کردم تا بتوانم بهتر از این شوم. اگر در بازی با استقلال خوزستان هم چندان خوب نبودم، به دلیل این است که کاملا آماده نیستم. امیر قلعه نویی هم درباره اینکه گفته من آماده نیستم، درست گفته است. سعی می کنم خیلی زود به همان بازیکنی تبدیل شوم که همه انتظار دارند.

 

آقای گل می شوم

 

هدف اصلی ام در فصل جاری آقای گلی است. شک ندارم می توانم آقای گل شوم. انگیزه زیادی دارم و برای رسیدن به اهدافم هر کاری انجام می دهم.

 

مصدومیتم جدی نیست

 

مصدومیتم چندان جدی نیستم. در بازی قبلی از اواسط نیمه اول درد شدیدی را احساس کردم و این درد رفته رفته بیشتر شد. با این حال شرایطم خوب است و زیر نظر پزشکان کار می کنم. مشکلی برای بازی کردن مقابل نفت آبادان ندارم.

 

«آبادان برزیلته» را دوست دارم

 

من شناخت زیادی از صنعت نفت آبادان ندارم اما شنیده ام که آنها یک شعار بامزه دارند. آنها مدام می گویند «آبادان برزیلته». این برای من جالب است که همه چیز تیم صنعت نفت مانند تیم ملی برزیل است. دوست دارم در ورزشگاه آبادان بروم و بازی کنم. امیدوارم بتوانم باز هم برای تیمم مفید باشم.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jmk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتتاحیه لیگ برتر/ نبرد جذاب تبریز / مدافع و مدعی قهرمانی