تاریخ انتشار: 1395/05/05 12:52
کد خبر: 271785

یزدان‌خواه ارزشمندترین بازیکن واترپلوی جوانان آسیا شد

با برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات واترپلو جوانان قهرمانی آسیا، مهدی یزدان‌خواه واترپلوئیست ایرانی به عنوان ارزشمندترین بازیکن تورنومنت انتخاب شد.
یزدان‌خواه ارزشمندترین بازیکن واترپلوی جوانان آسیا شد

پنجمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا از ۳۱ تیر تا ۴ مرداد ۱۳۹۵ به میزبانی اندونزی برگزار شد. این رقابت‌ها در پایان با مدال‌آوری ژاپن، چین و ایران تمام شد تا این سه کشور علاوه بر ایستادن بر سکوی قهرمانی آسیا راهی مسابقات جهانی ۲۰۱۷ روسیه شوند.

عصر دیروز هم مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور نمایندگان تیم‌های برتر برگزار شد و علاوه بر معرفی بهترین تیم‌ها، بازیکنان شاخص هم معرفی شدند. در میان برترین های مسابقات جایزه ارزشمند بهترین بازیکن تورنومنت به مهدی یزدان‌خواه سانتر فوروارد تیم ملی ایران رسید. دو جایزه دیگر را دروازه بان و مهاجم ژاپن کسب کردند.

الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی، وحید رضایی و مهدی پنام تاش مربی و رضا فیوضی‌زاده به عنوان دستیار مربی ترکیب کادر فنی ایران را در این دوره از مسابقات تشکیل دادند. نادر غفوری رئیس کمیته فنی واترپلو هم وظیفه سرپرستی این تیم را بر عهده داشت.

امین قویدل، ارشیا الماسی، مهدی یزدان خواه، عرفان لشگری، سید سجاد ساویز، امیرحسین حیدری، علیرضا پورنگ، علیرضا شادپی، امیر حسین رهبر، شایان قاسمی، حسین خالدی تبار، کامران جلیلی و حامد کریمی ملی پوشان ایران در این رقابت‌ها بودند.

رده بندی نهایی پنجمین دوره مسابقات واترپلو  قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا:

 

    ژاپن- ۹ امتیاز

    چین- ۸امتیاز

    ایران- ۵ امتیاز

    قزاقستان- ۴امتیاز

    اندونزی- ۲ امتیاز

    ازبکستان- ۲امتیاز

 

منبع : برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdvgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واترپلوی ایران و بر سکوی سوم جوانان آسیا ایستاد
رقابت های واترپلوی جوانان آسیا؛

واترپلوی ایران از قزاقستان شکست خورد
پنجمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی زیر 19 سال آسیا؛