تاریخ انتشار: 1398/11/15 23:32
کد خبر: 72088

ستاره PSG در فکر جدایی

کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن علاقمند به جدایی از این تیم و انتقال به رئال مادرید است.
ستاره PSG در فکر جدایی

بعد از درخشش خیره کننده کیلیان امباپه در لباس موناکو در سال 2017، رئال مادرید تا آستانه جذب او پیش رفت و حتی توافقات کامل با باشگاه فرانسوی نیز حاصل شد، اما در نهایت خود امباپه تصمیم متفاوتی گرفته و ترجیح داد راهی پاری سن ژرمن شود.

طی این سالها همیشه شایعاتی در مورد احتمال نهایی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید وجود داشت و نشریه ABC امروز مدعی شد وکیل این بازیکن در قرار ملاقاتی با مدیران باشگاه فرانسوی، رسما به آنها اعلام کرده موکلش به دنبال جدایی از پی اس جی و انتقال به برنابئو است.

دلف ورهیدن، وکیل کیلیان امباپه اخیرا جلسه ای با لئوناردو داشته و از اهداف این بازیکن او را مطلع کرده است. وکیل امباپه به لئوناردو گفته هدف موکلش بازی کردن در مهم ترین تیم جهان است و این فرصتی ست که تنها نصیب معدود بازیکنانی در طول دوران ورزشی شان می شود.

قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاری سن ژرمن در تابستان سال 2022 به اتمام می رسد و با توجه به عدم توافق طرفین تا امروز برای تمدید قرارداد، رئال مادرید از بخت خوبی برای خرید این بازیکن برخوردار است. کیلیان امباپه در ماه های اخیر لحظاتی جنجالی را در پاریس سپری کرده و همین ابتدای این هفته و بعد از تعویض مقابل مونپلیه، یک بار دیگر به تصمیمات توماس توخل واکنش نشان داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p88bo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایب بزرگ پاریسی ها مقابل برست