تاریخ انتشار: 1398/11/15 22:19
کد خبر: 72098

حکم عجیب دادگاه کره ای برای فوق ستاره یوونتوس

حواشی غیبت کریستیانو رونالدو در کره جنوبی همچنان ادامه دارد.
حکم عجیب دادگاه کره ای برای فوق ستاره یوونتوس

در تابستان سال گذشته تور تابستانی یوونتوس با سفر به کره جنوبی به پایان رسید و این تیم در دیدار دوستانه ای مقابل منتخب بازیکنان لیگ این کشور به میدان رفت، اما کریستیانو رونالدو در این دیدار غایب بود و این تصمیم کادر فنی بیانکونری حواشی فراوانی را به همراه داشت.

طرف کره ای ادعا می کند در قراردادش با باشگاه یوونتوس حضور 45 دقیقه ای ستاره پرتغالی ذکر شده بود و حالا تعدادی از هوادارانی که بلیت این دیدار را تهیه کرده بودند، از کریستیانو رونالدو شکایت کرده اند. بی بی سی اسپورت مدعی شد دادگاهی در کره جنوبی، کمپانی برگزار کننده این دیدار را به این دلیل 371 هزار وون معادل 240 پوند به دو هوادار جریمه کرده است.

کیم، وکیل این پرونده گفت: "درد روانی حاصل از این بدقولی باعث ناراحتی هواداران شده و باید 240 پوند به آنها پرداخت شود. برای هواداران رونالدو به منزله بازیکنی است که آنها همه عمر او را تحسین و حمایت کرده اند."

کیم همچنین مدعی شد وکالت 87 شاکی دیگر در این پرونده را نیز بر عهده دارد. 65 هزار بلیت این مسابقه که در کمتر از سه دقیقه فروخته شد و هواداران اشتیاق فراوانی برای تماشای بازی یوونتوس و البته رونالدو نشان دادند. اما وقتی رونالدو در سراسر بازی روی نیمکت نشست، فضای استادیوم آغشته به عصبانیت شد و برخی هواداران در اعتراض به این اتفاق، نام لیونل مسی، رقیب ابدی رونالدو را فریاد زدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zz5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست غیرمنتظره یوونتوس در سری آ