تاریخ انتشار: 1398/11/15 11:41
کد خبر: 72168

گل زدن در دربی را دوست دارم اما پیروزی پرسپولیس خیلی برایم مهم تر است!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: گل زدن در دربی را دوست دارم اما برد تیم از هر چیزی برایم مهم تر است.
گل زدن در دربی را دوست دارم اما پیروزی پرسپولیس خیلی برایم مهم تر است!

مهدی ترابی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین شرایط تیم اظهار کرد: خدا را شکر شرایطمان خیلی خوب است. آقای گل محمدی و کادرش تازه به تیم اضافه شدند و ما هر روز شاهد هستیم که چقدر در تمرینات تلاش می‌کنند. خوشبختانه دو برد خوب هم به دست آوردیم و در ابتدای کار با آقا یحیی دو پیروزی مهم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. ان‌شاءالله با حفظ شرایط خوبمان بتوانیم به هدفی که از ابتدای فصل داشتیم یعنی قهرمانی برسیم و هواداران را خوشحال کنیم.

او درباره دربی پیش رو و انگیزه‌هایش برای این بازی گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خود را داشته است. امیدوارم با تمرکز بالایی وارد این بازی شویم. همه بازیکنان می‌دانند این بازی چقدر مهم است.

ترابی گفت: گل زدن در دربی را دوست دارم اما موفقیت و پیروزی پرسپولیس خیلی برایم مهم تر است. امیدوارم پنج شنبه و بعد از بازی، همه تیم و همینطور هواداران پرسپولیس خوشحال باشند و بتوانند یک جشن خوب در کنار هم بگیرند. تلاش می‌کنیم که در این بازی هم مثل سایر بازی‌ها سربلند از زمین خارج شویم.

هافبک پرسپولیس درباره فشردگی بازی‌های تیم در آغاز نیم فصل دوم و رقابت با مدعیان گفت: به نظرم این فشردگی بازی‌ها همیشه برای پرسپولیس وجود داشته چراکه پرسپولیس همیشه مدعی اول قهرمانی لیگ بوده و این چند سال در آسیا هم ثابت کرده که یکی از بهترین تیم‌هاست و دو فصل متوالی تا نیمه نهایی بالا رفت و یک بار هم به فینال رسید. امیدوارم با کمک بازیکنان و کادر فنی و حمایت هواداران بتوانیم این موفقیت‌ها را تکرار کنیم و عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم.

ترابی در پایان گفت: متأسفانه چند سالی است که مشکلات مالی در فوتبال ایران زیاد شده و امسال در پرسپولیس این مشکلات بیشتر به چشم آمده است. می‌دانم که مدیریت باشگاه سخت در تلاش است که این مشکلات حل شود و امیدواریم که با رفع شدن مسائل مالی تمرکز بازیکنان هم حفظ شود. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم و در آسیا هم مثل سال‌های قبل روند خوب پرسپولیس را ادامه دهیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wllj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر منتشر شده توسط خبرگزاری ایسنا