تاریخ انتشار: 1398/11/09 09:55
کد خبر: 72909

حمیداوی: سرآسیایی فوق‌العاده آینده‌دار است/ او خودش را در دو بازی ثابت کرد

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: سرآسیایی به همه علی‌الخصوص کسانی که از او انتقاد کردند خودش را ثابت کرد.
حمیداوی: سرآسیایی فوق‌العاده آینده‌دار است/ او خودش را در دو بازی ثابت کرد

فرهاد حمیداوی در خصوص صعود شهر خودرو به عنوان نماینده ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:از اعماق وجودم خیلی خوشحالم که همه پیامهایی که داشتم این بوده که مردم همه خوشحال بودند. این‌ بهترین اتفاق است که دو نماینده ایران  با وجود ناداوری‌ها و بی عدالتی‌ها همه مردم را روسفید کردند.AFC ترکیبی از سیاست را اجرا می کند و عملا در این نهاد، جنبه ورزشی نیست.

وی افزود: فکر‌ می کنم در جایگاهی هستم‌ که محرومیتی برایم ‌به وجود نمی‌آید و ‌اگر هم‌ باشد از آن استقبال می‌کنم. الحمدالله با تمام ناداوری‌ها، در امارات و قطر نتیجه گرفتیم و دل مردم شاد شد.

مالک باشگاه شهر خودرو در مورد اینکه آیا این تیم در مرحله گروهی هم ‌می‌تواند موفق باشد، عنوان ‌کرد: بله، همه کار را کادر فنی و بچه‌هایی که درون زمین زحمت‌ می‌کشند، انجام ‌می‌دهند. ما حتما نماینده خوبی برای کشورمان هستیم ‌و دل مردم‌ خراسان و مشهد‌ی‌ها را با بازی‌های خوبمان شاد خواهیم‌ کرد.

وی خاطرنشان کرد: چندین بار با کادر فنی و‌ کادر مدیریتی باشگاه جلسه داشتم، برای بازی‌ها برنامه داریم.فکر ‌می‌کنم اینکه سه بازی اولمان را بیرون از خانه برگزار می‌کنیم اتفاق خیلی خوبی است.

مانند نیم‌ فصل دوم، بازی‌های برگشت خیلی مهمتر هستند و ان‌شاالله در بازی‌های برگشت که در زمین خودمان است حتما اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد.

حمیداوی در مورد تصمیم اولیه باشگاه‌های ایرانی مبنی بر کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا گفت:

در دوحه با فرهاد مجیدی هم صحبت کردم‌ و همچنان می‌گویم بهترین دستاورد و بهترین اتفاق بود. گله دارم از مدیران سابق و افرادی که الان سمتی ندارند ولی متاسفانه گفتند دستاورد و پیروزی نبوده اما بر عکس پیروزی بود. اگر در مسابقات شرکت نمی‌کردیم نزدیک‌به ۱۱ میلیون دلار جریمه می‌شدیم.آن‌ها برای بازی‌ها تضمین می‌خواستند که الحمدالله آن را برداشتیم و ما از آن‌ها برای برگزاری بازی‌ها تضمین گرفتیم.من‌ قویا می‌گویم که اتفاق خیلی خوبی بود و بزرگترین دستاورد فوتبال در سال ۹۸ همان اتفاق مالزی بود.

مالک باشگاه شهرخودرو در مورد صحبت با کریم انصاری‌فرد بعد از بازی با السیلیه، تصریح‌کرد: 

من او را بغل کردم. کریم انسان فوق‌العاده مودبی است. قبل از بازی به سمت ما آمد، بعد از بازی هم‌ نشان داد که جنگ فقط در مستطیل سبز است. کریم خیلی خوب کار می‌کرد و من در جایگاه ویژه که کنار مدیرعامل و مالک باشگاه السیلیه نشسته بودم، به آن‌ها گفتم این بازی، ‌فوتبال ایران با ایران است. این حرف من پیام داشت که آن‌ها ضعیف هستند. گلر آن‌ها انگلیسی صحبت می‌کرد.یعنی پاسپورت گرفته که فقط خارجی نباشد و گرنه بازیکنان تیم‌های قطری اکثرا خارجی هستند و اصالتا قطری نیستند.

حمیداوی در خصوص اظهار نظر یکی از مدیرعاملان باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بعد از سفر به مالزی مبنی بر اینکه مهم نیست تیم‌های حاضر در پلی‌آف شکست بخورند و حذف شوند، عنوان کرد:من نمی‌دانم کدام عزیز این صحبت را انجام داده و منظورش چه بوده، من همیشه عینک خوشبینی به چشمم زده‌ام. شاید اینکه ما حذف شویم اما اقتدار حفظ شود، از منظر دیگری بوده است. چون نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده و در چه موردی بوده نباید اظهارنظر کنم.

وی در‌ مورد اینکه بعد از انتخاب سرآسیایی برخی گفتند او رزومه‌ای ندارد، اظهار داشت: خطاب به هوادارانمان‌ می‌گویم که خواهش می‌کنم همیشه و همیشه نسبت به موضوعات و نظرات باشگاه فقط نگاه حمایتی داشته باشند.مجتبی سرآسیایی مربی جوانی است. امروز می‌گویم و همه خاطرشان باشد که مجتبی فوق‌العاده آینده‌دار است. فکر ‌می‌کنم  او خودش را به همه، علی‌الخصوص کسانی که انتقاد کردند ثابت کرد. باشگاه شهرخودرو ماهیت انتقادپذیر دارد. همه انتقاد کردند اما ما جوابی ندادیم، مجتبی خودش را در 2 بازی ثابت کرد و فکر می‌کنم از مهمترین آزمون سربلند بیرون آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9axn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرکی: ما در شروع مسابقات هستیم و به زمان نیاز داریم