تاریخ انتشار: 1398/11/08 13:41
کد خبر: 73016

پای ستاره پرتغالی به انتقال رودریگو به بارسا باز می شود؟

این امکان وجود دارد که باشگاه بارسلونا پای مدافع پرتغالی خود یعنی نلسون سمدو را به معامله خرید رودریگو از والنسیا باز کند.
پای ستاره پرتغالی به انتقال رودریگو به بارسا باز می شود؟

چندی پیش لوئیس سوارز زانوی مصدوم خود را مورد عمل جراحی قرار داد و بعد از آن مشخص شد که این ستاره اروگوئه ای به دلیل مصدومیت حدود 4 ماه از میادین دور خواهد بود و بخش زیادی از ادامه فصل را از دست خواهد داد.

خلا سوارز خیلی زود در بازی آبی اناری ها به چشم آمد و در دیدار آغاز هفته این تیم برابر والنسیا که با شکست 2-0 بارسا خاتمه یافت، این موضوع کاملا مشخص بود؛ اتفاقی که حالا باعث شده باشگاه بارسلونا به دنبال جذب جانشین برای ستاره اروگوئه ای خود باشد.

طی روزهای گذشته اما از رودریگو مورنو، ستاره اسپانیایی والنسیا، به عنوان جدی ترین گزینه سران بلوگرانا برای جانشینی سوارز یاد می شود. با این وجود مشکلاتی بر سر انتقال این بازیکن 28 ساله و ملی پوش وجود دارد اما در جدید ترین گمانه زنی ها گفته می شود که مدیر برنامه های نلسون سمدو یعنی خورخه مندس قصد دارد این پرتغالی را وارد معامله رودریگو کند.

سمدو در بسیاری از بازی های این فصل نیمکت نشین بوده و به نظر می رسد که از حضور در این باشگاه کاتالانی راضی به نظر نمی رسد؛ موضوعی که می تواند کلید انتقال رودریگو به بارسلونا باشد. از طرف دیگر گفته می شود که والنسیا با پاکو آلکاسر نیز به توافق دست یافته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8yzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع بارسا عملکردی ضعیف به جا گذاشت