تاریخ انتشار: 1398/11/08 02:00
کد خبر: 73065

لیگ ژاپن؛ مقصد بعدی مهاجم چلسی

پدرو، مهاجم اسپانیایی و 32 ساله چلسی در راه انتقال به باشگاه ویسل کوبه است.
  لیگ ژاپن؛ مقصد بعدی مهاجم چلسی

پدرو از شرایظش در چلسی چندان رضایت نداشته و ممکن است به زودی از این تیم جدا شود. علیرغم وجود پیشنهادهایی از لیگ های مختلف اروپایی، ممکن است پدرو به پیشنهاد ویسل کوبه پاسخ مثبت داده و راهی خاور دور شود.

قرارداد پدرو در پایان فصل جاری و ابتدای ماه ژوئن با باشگاه چلسی به پایان می رسد و ویسل کوبه آماده استقبال از یک ستاره بزرگ دیگر است. قرارداد آندرس اینیستا، هافبک سابق بارسلونا و همبازی پدرو با باشگاه ویسل کوبه به اتمام رسیده و از این تیم جدا خواهد شد و ممکن است پدرو جانشین او لقب گیرد.

البته سویا نیز برای خرید مهاجم سابق بارسلونا وارد عمل شده و پدرو هنوز هم می تواند به بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال اروپا ادامه دهد. جوانگرایی فرانک لمپارد در ماه های اخیر باعث شده پدرو فرصت زیادی برای حضور در ترکیب ثابت آبی های لندن نداشته باشد و بعید است چلسی علاقمند به تمدید قرارداد با او در پایان فصل داشته باشد. پدرو بعد از سپری کردن سال های فراوان در ترکیب بارسلونا، در سال 2015 از این تیم حدا شده و راهی چلسی شد. اینتر میامی، تیم تحت مالکیت دیوید بکام در ایاالت متحده نیز از دیگر علاقمندان پدرو به شمار می آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9xmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر: رویای من، شاد کردن هواداران است