تاریخ انتشار: 1398/11/07 23:21
کد خبر: 73076

مدافع بایرن:ما در مسیر درستی قرار داریم

جاشوا کیمیچ، مدافع جوان بایرن مونیخ مدعی شد این تیم نسبت به نیم فصل اول پیشرفت کرده است.
مدافع بایرن:ما در مسیر درستی قرار داریم

با توجه به شکست ابتدای هفته لایپزیش، بایرن مونیخ با غلبه بر شالکه حالا به یک قدمی صدر جدول رسیده است. جاشوا کیمیچ در مصاحبه با نشریه کیکر مدعی شد بایرن مانند گذشته با اقتدار رقبا را مغلوب نمی کند و در زمان انتقال او به بایرن شرایط متفاوت بوده است.

جاشوا کیمیچ گفت: "فصل گذشته با وجود دبل در قهرمان سبک فوتبال ما همیشه خوب نبود. ما در بسیاری از بازی ها با اقتدار پیروز نشدیم و در این فصل نیز این شرایط تکرار شده است. هنگامی که من برای به بایرن مونیخ پیوستم، رقبا تنها در صورت طی کردن یک روز درخشان می توانستند مقابل ما خطرناک ظاهر شوند. اما امروز دیگر اینگونه نیست و ما باید بیشتر تلاش کنیم. با این وجود ما سعی می کنیم سبک خود را ادامه دهیم، اما رقبا نیز پیشرفت کرده اند.

ما در مسیر درستی قرار داریم. سبک بازی ما نسبت به پایان نیم فصل اول تغییر کرده است. ما بهتر بازی می کنیم و با اقتدار بیشتری پیروز می شویم. ما دوباره به تیم های رقیب متذکر شویم که در دیدار مقابل ما دستاوردی نخواهند داشت.

آینده؟ من حالا نمی توانم به این سوال جواب بدهم، زیرا نمی دانم طی دو سال یا سه سال چه اتفاقی به سود من خواهد بود. من قراردادم را تمدید کردم، زیرا احساس می کردم زمان مناسبی برای انجام این کار است و زیرا ما فرصتی برای شکل دادن یک دوره با نسل جدید داریم. پیش بینی اینکه چه اتفاقی در دو یا سه سال خواهد افتاد کار دشواری است. حالا هدف اصلی رقم زدن یک عصر و دوره به نام خودم بایرن با هدف بزرگ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

انگیزه حضور در زمین؟ ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که سرگرمی خود را به شغل مان تبدیل کرده ایم. بسیاری از مردم فوتبال را به مثابه سرگرمی می بینند، اما فرصتی برای ورود به دنیای حرفه ای ندارند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n6qq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مصمم هستم با بایرن قهرمان اروپا شوم
جاشوا کیمیچ: هر چیزی در این فصل امکان پذیر است