تاریخ انتشار: 1395/05/13 16:45
کد خبر: 270178

بازیکنانی که قربانی حضور مورینیو شده اند

گفته می شود سرمربی جدید شیاطین قرمز درهای خروجی باشگاه را به ۹ بازیکن نشان داده است
بازیکنانی که قربانی حضور مورینیو شده اند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،

سرمربی سرشناس پرتغالی که از این فصل هدایت منچستریونایتد را برعهده خواهد داشت عزم به خانه تکانی در این باشگاه گرفته و چند بازیکن را در لیست فروش باشگاه قرار داده است. سرشناس ترین این بازیکنان باستین شواین اشتایگر کاپیتان سابق تیم ملی آلمان است که تنها یک فصل در این تیم حضور داشته است.

در ادامه نگاهی به کارنامه خانه تکانی های مورینیو در تیم های مختلف خواهیم انداخت.

مورینیو در فصل ۲۰۰۱/۰۲ هدایت پورتو را بر عهده گرفت و در اولین قربانی او خوره آندارده مدافع سرشناس فوتبال پرتغال بود. این بازیکن به دپورتیوو لاکرونیا فروخته شد.

ایستگاه بعدی مورینیو باشگاه چلسی بود. مورینیو پس از ورود به چلسی این بازیکنان را در لیست فروش قرار گذاشت؛ خوان سباستیان ورون، هرنان کرسپو، جیمی فلوید هاسلبنک، ماریو ملچیود، مارسل دسایی، آدریان موتو، آلکس، سلستین بابایارو، وینستون بوگارد، ماریو استانیچ، یاسپر گرونکیائر و بودوین زندن.

مورینیو در اولین اقدام پس از منصوب شدن به عنوان سرمربی جدید اینتر میلان آدریانو را کنار گذاشت. بعد از اون نوبت هموطن خود ریکاردو کوارشما رسید. آلوارو رکوبا هافبک دوست داشتنی اورگوئه ای هم در چشمان مورینیو نیفتاد و مجبور به ترک این تیم شد.

پس از حضوری موفقیت آمیز در اینترمیلان سرمربی کاریزماتیک پرتغالی راهی اسپانیا و باشگاه رئال شد. رافائل فاندرفارت، رائول گونزالس، گوتی و کریستف متزلدر بازیکنانی بودند که قربانی حضور مورینیو در رئال مادرید شدند.

بازگشت دوباره مورینیو به تیم آبی پوش لندن برای چند بازیکن از جمله خوان ماتا، کوین دی بروین و روملو لوکاکو خوشآیند نبود و هر سه این بازیکنان پس از جدایی از چلسی در تیم های جدید خود دوران های موفقی را سپری کردند. 

حال باید منتظر ماند و دید که ۹ بازیکنی که گفته می شود در فصل جدید لیگ برتر عضو منچستریونایتد نخواهند بود کدام ها هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bojy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه جدید مورینیو به رونالدو!

زلاتان، برنده، گلزن و بسیار بامزه است
مورینیو مهاجم جدید منچستر را توصیف میکند؛