تاریخ انتشار: 1395/05/13 14:54
رضاییان؛
کد خبر: 270228

برای پوشیدن پیراهن قرمز هر چقدر لازم باشد صبر می کنم

مدافع فصل گذشته پرسپولیس عنوان کرد: گزینه اول، دوم وسوم من پرسپولیس است. اما به شرطی که باشگاهی که خانه من است، رامین رضائیان را بخواهد
برای پوشیدن پیراهن قرمز هر چقدر لازم باشد صبر می کنم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، رامین رضاییان که بعد از فسخ قرارداد با ریزه اسپور به تهران برگشته در اینستاگرام خود نوشت: هواداران عزیز پرسپولیس با عرض سلام و دلتنگی؛ خوشحالم که از فاصله‌ای نزدیک‌تر با شما حرف می‌زنم و نفس شما را در زندگی خود حس می‌کنم. در روزهای گذشته تماس‌ها و سوال‌های بسیاری درباره شرایط حضورم در پرسپولیس از من پرسیده شده است و باید در پاسخ به این سوال‌ها عرض کنم که حرف من تغییر نمی‌کند: گزینه اول، دوم وسوم من پرسپولیس است. اما به شرطی که باشگاهی که خانه من است، رامین رضائیان را بخواهد.

وی افزود: به هیچ وجه دوست ندارم پرسپولیس بزرگ و سرمربی محترمش را زیر فشار بگذارم اما در عین حال باید خدمت شما عرض کنم که از سوی آقای طاهری و باشگاه تماسی با من و مدیربرنامه‌هایم گرفته نشده است. خب، من هنوز فرصت دارم و صبر می‌کنم و امیدوارم خیلی زود افتخار پوشیدن پیراهن قرمز را به دست بیاورم. از شما خوب‌ها هم متشکرم که لطفتان را دریغ نمی‌کنید. همانطور که باید از علی آقای کریمی بابت حمایتش ممنون باشم. به امید رویاهای مشترک.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lrgx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چراغ سبز برانکو برای بازگشت یاغی پرسپولیس