تاریخ انتشار: 1398/11/07 13:49
کد خبر: 73154

باشگاه تراکتور: استوکس مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد!

معاون حقوقی باشگاه تراکتور اعلام کرد آنتونی استوکس مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد و محرومیتی متوجه باشگاه پرسپولیس نخواهد شد.
 باشگاه تراکتور: استوکس مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد!

مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز  درباره پیوستن قطعی آنتونی استوکس به پرسپولیس و اینکه باشگاه تراکتور گفته بود این بازیکن با محرومیت مواجه خواهد شد، اظهار داشت: استوکس مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس ندارد. هیچ محرومیتی شامل حال باشگاه پرسپولیس نخواهد شد و اگر محرومیتی از سوی فیفا ابلاغ شود، متوجه خود بازیکن و تیم آدنا اسپور ترکیه است که این بازیکن فصل گذشته در آن تیم بازی کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحبتی با باشگاه پرسپولیس داشته‌اند یا خیر؟ گفت: ما فقط یک نامه همان ابتدا زدیم که این بازیکن در فیفا پرونده باز دارد و اگر در آینده حکمی علیه این بازیکن صادر شد، از ما نخواهند که از شکایت‌مان عقب نشینی کنیم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در خصوص اینکه این باشگاه مدعی بود بندی در قرارداد استوکس وجود دارد که تا چهار سال نمی‌تواند به هیچ تیم ایرانی بپیوندد گفت: اگر بندی در قرارداد باشد، وقتی تخلفی از سوی بازیکن صورت بگیرد و از قراردادش تخطی کند، فقط برایش خسارت در نظر گرفته می‌شود.  در قوانین داخلی خودمان هم به همین شکل است. وقتی بازیکن از بندهای قرارداد خود تخطی کند، مرجع قضایی، خسارت وارد شده به طرف مقابل را تعیین می‌کند و حکم به پرداخت خسارت صادر می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmn7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان حضور مهاجم ایرلندی در ایران مشخص شد