تاریخ انتشار: 1398/11/06 23:33
کد خبر: 73217

داوری بی سابقه در دیداری لیگ برتری؛ اخطار از دقیقه 1 تا 90+2

مهمترین بازی هفته هفدهم پربرخورد و خشن از آب در آمد به طوری که داور مسابقه به 11 بازیکن دو تیم و گل‌محمدی کارت زرد نشان داده و سرمربی تراکتور را با کارت قرمز اخراج کرد.
داوری بی سابقه در دیداری لیگ برتری؛ اخطار از دقیقه 1 تا 90+2

محمدرضا اکبریان قضاوت  سخت ترین دیدار هفته را به عهده داشت؛ مسابقه ای که از همان دقیقه اولش یک بازی خشن و پربرخورد بود که در نهایت با 12 کارت زرد و 1 کارت قرمز به پایان رسید.

* اولین اخطار بازی را داور مسابقه خیلی زود به مهدی تیکدری مدافع تراکتور داد.  در همان شروع بازی یک پاس در عمق از شجاع خلیل زاده در گوشه سمت چپ به وحید امیری رسید و وینگر پرسپولیس با یک فرار قصد داشت به سمت دروازه تراکتور برود که تیکدری با خطا او را متوقف کرد . در این صحنه مدافع تراکتور پایش را بیش از اندازه بالا آورده و روی امیری خطا کرد که واکنش اکبریان و اخطار او با اعتراض شدید ستاره های تراکتور همراه بود.

*هفت دقیقه بعد مهدی ترابی این بار مرتکب خطا شد. او در میانه زمین با دست مانع از حرکت رضا اسدی هافبک تراکتور شد و داور مسابقه به او کارت زرد نشان داد. ترابی در واکنش به اکبریان می‌گفت:چون اونجا کارت دادی منم اخطاری کردی!

*در دقیقه 36 بازی شجاع خلیل زاده نیز از داور اخطار گرفت. او در کنار خط مرتکب خطا شد و اعتراضش به داور و درگیری با بازیکنان حریف برای او یک کارت زرد به همراه داشت.

*در دقیقه ۴۵ بازی اعتراض یحیی گل محمدی سرمربی ‍پرسپولیس به دلیل اعتراض اولین کارت زردش به عنوان مربی این تیم را دریافت کرد.

* اما بزرگترین جنجال بازی یک دقیقه بعد رخ داد . در دقیقه پایانی نیمه اول رضا اسدی هافبک تیم تراکتور روی صحنه برخورد نسبتا شدیداوساگوآنا و اشکان دژاگه به داور مسابقه اعتراض کرد که چرا به اوساگوآنا کارت نداده که داور بلافاصله خود او را جریمه کرد. متعاقب این اخطار با اعتراض شدید نیمکت تراکتور و ساکت الهامی ، اکبریان به سمت آنها رفت و در اقدامی عجیب الهامی را به بیرون هدایت کرد. کاری که شاید از بدو تغییر قوانین داوری و مجوز کارت دادن به نیمکت ها در جهان بی سابقه باشد؛ اینکه داور در یک نیمه به دو مربی کارت زرد و قرمز بدهد! در این لحظات مسعودشجاعی سعی داشت با اعتراض داور را از تصمیمش منصرف کند اما این اتفاق رخ نداد و الهامی با اسکورت بیرون رفت.

8نیمه دوم دو تیم بازی درگیرانه تر و فشرده تری را در زمین به نمایش گذاشتند تا تعداد کارت های زردی که داور استفاده می کند افزایش پیدا کند. کریستین اوساگوآنا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس در دقیقه 70 اولین کارت زرد نیمه دوم را گرفت. در این صحنه او بعد از دریبل رضا اسدی با دست ضربه ای به او زد تا داور به او اخطار بدهد.

*در دقیقه ۷۴ سیدجلال حسینی به خاطر اتلاف وقت بازی به محمدرضا اکبریان از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

*علیرضا بیرانوند در دقیقه 76 به خاطر تاخیر در شروع بازی و علی علیپور در دقیقه 83 به دلیل خطا روی مدافع خانزاده تراکتور اخطاری های بعدی پرسپولیس در نیمه دوم بودند.واکنش خانزاده درگیری‌اش با علیپور تبدیل به کشتی شده بود باعث خنده همه از جمله خود مهاجم پرسپولیس شد و او این جریمه را پذیرفت.

*در دقیقه 88 سعید مهری که در نیمه دوم برای تراکتور به زمین آمده بود از پشت روی پای احمدنوراللهی تکل زد و کارت زرد گرفت.مهری به این تصمیم اعتراض داشت اما خطای او شدید بنظر می‌رسید.

*دو دقیقه بعد و در دقیقه 90 کمال کامیابی نیا با خطا روی مسعود شجاعی پشت محوطه جریمه موقعیت تراکتور را گرفت تا محمدرضا اکبریان به او هم کارت زرد نشان بدهد.

*آخرین اخطار بازی هم محمدرضا خانزاده بود که در دقیقه 92 بازی ، در حالی که بیرانوند توپ را گرفته بود با پا به او ضربه زد با کارت زرد جریمه شد.واکنش خانزاده سابقا پرسپولیسی به این کارت را در این تصویر می‌بینید.

بازی تیم های پرسپولیس و تراکتور با 53 خطا ، 12 کارت زرد و 1 کارت قرمز می تواند یکی از خشن ترین بازی های این فصل از رقابت های لیگ برتر لقب بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9wdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت 2 هوادار در جریان بازی پرسپولیس و تراکتور سازی