تاریخ انتشار: 1398/11/06 22:46
کد خبر: 73225

چرا پرسپولیس-تراکتور اینقدر خشن شد؟

پرسپولیس-تراکتور همیشه از بازیهای حساس فصل بوده و هست.
 چرا پرسپولیس-تراکتور اینقدر خشن شد؟

این بار در تقابل دو رقیب دیرینه، مسابقه ای را دیدیم که از نظر تعداد خطا و کارت ها، یکی از مسابقات ویژه لیگ شد. نشان دادن کارت زرد به  سرمربی پرسپولیس و کارت قرمز به سرمربی تراکتور، از نکات بسیار عجیبی بود که پس از تغییر قوانین داوری(حق دادن کارت زرد به اعضای کادرفنی) در هیچ مسابقه دیگری ندیده بودیم.

این تصویر از سایت آنالیز یازده(yazdah.net) متوسط استقرار بازیکنان پرسپولیس و تراکتور را در جریان بازی حساس امروز نشان می دهد؛ در این تصویر فشردگی شدید بازیکنان میانی دو تیم، از منظر فنی، دلیل پرفشار و ملتهب شدن بازی را نشان می دهد. تعداد زیادی هافبک طراز اول و ملی پوش یا سابقا کل در دو تیم، بارها در دوئل های سنگین شرکت کردند.

34

نکته جالب اینکه کامیابی نیا به تنهایی ۸ خطا مرتکب شد و اوساگونا ۱۰ بار خطا کرد. تعداد کل خطاها در بازی هم ۵۳ تا بود که به خودی خود سطح خشونت و فشار بازی را نشان می دهد. فشردگی در تصویر متوسط استقرار بازیکنان، البته حاوی یک نکته مثبت هم هست؛ اینکه عمق فعال هر دو تیم در جریان بازی چندان زیاد نبوده و هر دو تیم با فشردگی مناسبی بین خطوط بازی کرده اند.

با این حال، بازی امروز پرسپولیس-تراکتور به دلیل وقفه های زیاد در جریان مسابقه و همینطور اعتراضات پرتعداد بازیکنان، از کیفیتی که می‌توانست داشته باشد، دور شد اما پرسپولیس و تراکتور هر دو در ادامه راه می توانند در کورس قهرمانی بمانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36j86e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ جالب شجاعی به شکست تراکتور مقابل پرسپولیس