تاریخ انتشار: 1398/11/06 22:05
کد خبر: 73232

شکست تحقیر آمیز ترانمر مقابل یونایتد

منچستریونایتد با پیروزی مقتدرانه 0-6 برابر ترانمر موفق به صعود به دور پنجم جام حذفی شد.
شکست تحقیر آمیز ترانمر مقابل یونایتد

شاگردان اوله گونار سولسشر کار آسانی برابر رقیب گمنام داشته و با کسب پیروزی پرگل 0-6، موفق به صعود به دور بعد و  فراموشی روزهای پرفراز و نشیب اخیر شدند.

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در در دقیقه ده به گل رسید. روی پاس ویکتور لیندلوف، هری مگوایر پشت محوطه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه تماشایی موفق به گلزنی شد.

سه دقیقه نوبت به دیگو دالوت رسید. او در گوشه سمت راست محوطه ترانمر صاحب موقعیت شده و با یک ضربه محکم موفق به زدن گل دوم شد. حملات یونایتد ادامه یافت و در دقیقه 16 گل سوم نیز توسط جسی لینگارد به ثمر رسید. روی پاس مگوایر، این بار لینگارد با ضربه ای دقیق از پشت محوطه موفق به گلزنی شد.

اما این پایان کار نبود و در اواسط نیمه اول و روی ارسال پریرا، این بار فیل جونز با ضربه سر موفق به باز کردن دروازه ترانمر شد. حملات شیاطین سرخ تمامی نداشت و در دقیقه 45 آنتونی مارسیال با ضربه ای فنی از پشت محوطه موفق به گلزنی شد تا نیمه اول با نتیجه 0-5 به سود این تیم تمام شود.

روال در نیمه دوم نیز همینگونه بود و یونایتد در دقیقه 57 صاحب یک ضربه پنالتی شد که میسون گرینوود موفق شد این موقعیت را تبدیل به گل کند.

در دقیقه 76 لینگارد روی حرکتی انفرادی می توانست گل هفتم را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.  در ادامه یونایتد به اداره جریان بازی پرداخته و در نهایت با همان نتیجه 0-6 حریف نگون بختش را مغلوب کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7wmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترک ورزشگاه در دقیقه 58 ،نقشه هواداران معترض