تاریخ انتشار: 1398/11/06 17:49
سرخ‌پوشان پاکدشت۲-۲ مس‌کرمان؛
کد خبر: 73277

ثانیه‌های پایانی بلای جان عنایتی/حسینی تایم شکست را با تساوی عوض کرد

سرخ‌پوشان پاکدشت در خانه مقابل مس کرمان متوقف شد.
ثانیه‌های پایانی بلای جان عنایتی/حسینی تایم شکست را با تساوی عوض کرد

دیدار تیم های سرخپوشان پاکدشت و گل ریحان البرز در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم در نهایت با نتیجه 2بر2 به پایان رسید تا امتیازات  را بین خود تقسیم نمایند.

رضا عنایتی که در سرخپوشان پاکدشت به آرامی دارد به یک ثباتی می رسد، در این بازی آمده بود با پیروزی برابر مس کرمان، شرایط خود را بهبود بخشیده و به دمین پیروزی خود در نیم فصل دوم دست یابد که در نهایت این چنین نشد و در لحظات پایانی بازی برده را با مساوی عوض کرد تا دو امتیاز حساس را از دست رفته ببیند.

سرخپوشان پاکدشت که یکی از تیم های بدون شکست در نیم فصل دوم می باشند، از چهار بازی خود توانسته اند با سه تساوی و یک پیروزی صاحب 6 امتیاز شوند و هم چنان در میانه های جدول حضور داشته باشند. آنها با این تساوی در امتیاز 25 قرار گرفتند و در جایگاه یازدهم جدول ایستادند.

 مس کرمان نیز که در این فصل شرایط نسبتا بدی نداشته ولی نوسانات آنها زیاد بوده است، در صورتی که پیروز این میدان می شد، می توانست حتی تا رده سوم خود را بالا بکشد که این چنین نشد و آنها با 35 امتیاز در رده پنجم جدول ایستادند و علی رغم این تساوی هنوز هم یکی از تیم های مدعی برای صعود باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avwvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمای کرج به بازی منتقل شد/بیست هفته شکست ناپذیری گل ریحان!
گل ریحان البرز ۰-۰ سرخ‌پوشان پاکدشت؛