تاریخ انتشار: 1398/11/06 17:43
ملوان بندرانزلی ۲-۰ فجرسپاسی شیراز؛
کد خبر: 73281

قوی سپید به جدول بازگشت/ناکامی های پیاپی مهابادی و فجر در نیم فصل دوم

تیم فوتبال ملوان در خانه از سد فجر سپاسی عبور کرد.
قوی سپید به جدول بازگشت/ناکامی های پیاپی مهابادی و فجر در نیم فصل دوم

ملوان انزلی در هفته بیست و یکم دست به کار بزرگی زد و توانست تیم فجرسپاسی شیراز را با نتیجه 2بر0 شکست دهد تا اندکی از منطقه خطر خود را دور کرده و امیدوار به بازی های آینده باشد.

فجرسپاسی شیراز که در نیم فصل اول یکی از مهم ترین مدعیان رقابت های لیگ دسته اول در این فصل محسوب می شد، در آغاز رقابت های نیم فصل دوم هم چون یک لشگر شکست خورده روی نوار ناکامی های خود مسیر نزول را طی میکند تا جایی که زا چهار بازی گذشته خود با سه شکست و یک تساوی بدترین نتایج مکن را کسب کرده است تا امیدهایش برای حضور در جمع صدنشینان و درنهایت صعود به لیگ برتر کم رنگ و کم رنگ تر شود.

آنها در بازی برابر شاگردان محمداحمدزاده حرفی برای گفتن نداشتند و با دو گل شکست خوردند تا هم چنان در امتیاز 34 باقی بمانند و جایگاهی بهتر از ششمی نداشته باشند البته با این خوش شامسی که دیگر مدعیان به غیر مس رفسنجان ینز حال و روز خوشی ندارند.

ملوانی ها نیز با این پیروزی که کسب کردند به امتیاز 21 رسیده و در جایگاه پانزدهم قرار گرفتند. آنها در نیم فصل دوم با دو تساوی ، یک پیروزی و یک شکست و کسب 5 امتیاز، قدری وضعیت خود را بهتر نموده اند تا هواداران پرشور انزلی امیدواری بیشتری برای ادامه رقابت ها داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9w9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فشار به شبکه ورزش؛ شتر دیدی، ندیدی!