تاریخ انتشار: 1398/11/06 17:29
آلومینیوم اراک 2 خوشه طلایی ساوه 1
کد خبر: 73287

خطیبی نوار پیروزی های فکری را پاره کرد/ انتقام در بدترین شرایط ممکن

تیم های آۀومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فه مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با نتیجه 2بر1 به سود اراکی ها به پایان رسید.
خطیبی نوار پیروزی های فکری را پاره کرد/ انتقام در بدترین شرایط ممکن

هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته ول فوتبال کشور امروز با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار گردید که در مهم ترین بازی هفته، تیم های آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه امام خمینی اراک به صماف هم رفتند که در نهایت بازی با نتیجه 2بر1 به سود آلومینیوم به پایان رسید.

خوشه طلایی ساوه که در نیم فصل دوم توانسته بود با سه پیروزی پیاپی خود ار به جمع مدعیان اضافه کند، در چهارمین بازی باید به مصاف آلومینیومی می رفت که در نیم فصل اول محمودفکری بر روی نیمکت این تیم نشسته بود و این بازی می توانست به همین دلیل از حساسیت های خاص خود برخوردار باشد.

خطیبی که در نیم فصل دم با حضور بر روی نیمکت آلومینیوم اراک تحول خوبی در این تیم به وجود آورده است، در چهارمین بازی خود نیز توانست شکست ناپذیری خود را ادامه دهد و با این سه امتیازی که کسب کرد، ضمن اینکه سه امتیاز بسیار حساس را به دست آورد، توانست یکی از مهم ترین رقبای خود برای صعود به لیگ برتر را شکست دهد و امیدواری نزد هواداران این تیم را بالا ببرد.

 آلومینیوم با این پیروزی صاحب 34 امتیاز شد و شرایط خود رد جدول مسابقات را بهبود بخشید و خوش شانسی این تیم از آن جایی سرچشمه می یگرد که دیگر تیم های مدعی به غیر از مس رفسنجان یا شکست خوردند یا تساوی کردند تا این تیم فاصله خود را با آنها کم تر نماید و از آن جایی که در چهار بازی آینده به مراتب مسابقات راحت تری در پیش رو دارد، این می تواند بهترین فرصت برای آنها باشد تا امتیازات عقب افتاده را جبران نمایند.

آلومینیوم اراک با این پیروزی 34 امتیازی شد و در جایگاه هفتم ایستاد و خوشه طلایی ساوه نیز در همان عدد 35 باقی ماند و در جایگاه رده بندی در مکان چهارم قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7l7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشه طلایی ساوه- آلومینیوم اراک؛ جدال دیدنی صدرنشنیان برای تثبیت موقعیت/ نگاه تمامی مدعیان به قم