تاریخ انتشار: 1398/11/06 13:20
کد خبر: 73317

شاگرد محبوب ژنرال را در حسرت صدرنشینی گذاشت!

با از دست دادن بهترین موقعیت گلزنی مقابل ماشین سازی شاگرد محبوب ژنرال این مربی را در حسرت صدرنشینی گذاشت.
شاگرد محبوب ژنرال را در حسرت صدرنشینی گذاشت!

بدشانسی در سرمای شدید تبریز از همان دقیقه اول گریبانگیر سجاد شهباززاده شد تا آخرین دقیقه بازی هم این اتفاق او و سپاهانی ها را آزار بدهد. تیم محبوب نصف جهان با ترکیبی متفاوت از آن چه پیش بینی می شد مقابل تیم تبریزی به میدان رفت به این امید که در هوای برفی سهند طعم صدرنشینی را بچشد غافل از این که مهره های تهاجمی روز خوبی را تجربه نخواهند کرد.

یکی از این مهره ها سجاد شهباززاده بود که از همان دقیقه اول بازی با از دست دادن موقعیت ها تا آخرین دقیقه حسرتی بزرگ بر دل امیر قلعه نویی و طرفداران پرشمار اصفهانی خواهد گذاشت. شاید کلیدی تر از ضربه دقیقه 1 بازی، پاس زیبای سروش رفیعی در آخرین دقیقه وقت های تلف شده بود که شهباززاده به جای تور دروازه، تیر دروازه تبریزی ها را به لرزه درآورد تا آه و حسرتی بزرگ بر دل نیمکت نشینان بنشاند.

جالب این که ژنرال در تبریز از بازیکنی ضربه خورد که علاقه خاصی به او دارد و در تمام بازی های این فصل بیشترین اعتماد را به سجاد داشته اما شهباززاده این دفعه نتوانست عصای دست او در سرمای زمستانی تبریز شود تا با از دست رفتن دو امتیاز کار برای سپاهان پرستاره در آغاز نیم فصل دوم بیشتر از قبل پیچیده و گره بخورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9wx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



11 بازیکن احتمالی سپاهان مقابل ماشین سازی