تاریخ انتشار: 1398/11/06 12:39
کد خبر: 73321

سرمربی پرسپولیس اهل مخفی کاری است!

همان طور که حدس می‌زدیم یحیی گل‌محمدی اهل مخفیکاری است و دوست ندارد درباره آنچه در ذهنش می‌گذرد حرفی با رسانه‌ها بزند یا حتی کدهایی بدهد که خبرنگاران و هواداران را به سوی یک نقطه مشخص هدایت کند.
سرمربی پرسپولیس اهل  مخفی کاری است!

گل‌محمدی دیروز تیمش را به گوشه‌ای از زمین ورزشگاه شهید کاظمی برد و تمرین داد بدون اینکه تن برخی بازیکنان کاور رنگی کرده باشد. یا حداقل اگر این اتفاق افتاده هیچ عکس و تصویری در سایت باشگاه منتشر نشد تا هیچ حدسی نتوان درباره ترکیب اصلی سرخ‌ها زد.

در عین حال خود یحیی هم در نشست خبری‌اش چیزی درباره ترکیب اصلی لو نداد و حتی در مورد بازی کردن یا بازی نکردن بیرانوند به خاطر عدم تمرکز احتمالی‌اش روی بازی امروز طوری حدس زد که به نظر می‌رسد بازی کردن بیرانوند هم 50-50 باشد.

با این وجود غیر از ابهاماتی که در خصوص گلر فیکس یحیی، زوج خط میانی و مدافع چپ وجود دارد مشخص است که نفراتی مثل شیری، کامیابی‌نیا، نوراللهی، ترابی، امیری، علیپور و اوساگونا در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد.

در این بین همه نگاه به کریستین اوساگونا خرید تازه‌وارد سرخ‌ها خواهد بود که اولین بازی‌اش را با پیراهن سرخ انجام می‌دهد. دیروز گل‌محمدی صراحتاً اعلام کرد از این مهاجم در بازی با تراکتور استفاده خواهد کرد و با توجه به اینکه اوساگونا تنها بازیکن تازه‌وارد پرسپولیس در نیم فصل دوم خواهد بود همه روی نمایش او زوم خواهند کرد تا ببینند این بازیکن چه کیفیتی دارد و می‌تواند باری از روی دوش خط حمله بردارد یا نه.

طی روزهای گذشته شنیده شده بود اوساگونا چشم یحیی و کادرش را گرفته و در تمرینات خوب و مثبت کار کرده است اما باید دید کیفیت او در مسابقه رسمی چگونه خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlxxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین بیرانوند با سرخپوشان/ گلر پرسپولیس تا پایان امروز تصمیم نهایی اش را اعلام می کند