تاریخ انتشار: 1398/11/06 11:21
کد خبر: 73329

رونمایی از ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

الهامی با کمترین تغییرات ترکیب اصلی خود را برابر پرسپولیس می‌چیند.
رونمایی از ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

تراکتور باید در حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر باید از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه آزادی تهران میهمان پرسپولیس باشد.

سرخپوشان تبریزی زیر نظر ساکت الهامی 4 دیدار پایانی نیم فصل نخست را با برتری پشت سر گذاشته تا عملکرد مقتدرانه‌ای از خود به نمایش بگذارند و به کورس مدعیان قهرمانی برگردند.

تراکتوری‌ها تغییرات زیادی در پنجره زمستانی نداشتند و میلاد فخرالدینی و عکاشه حمزاوی دو بازیکنی بودند که به جمع نفرات این تیم اضافه شدند و 3 بازیکن خارجی این تیم یعنی سوگیتا، مازولا و فورچونه و 2 بازیکن دیگر یعنی احمد موسوی و ابوالفضل رزاق‌پور نفراتی بودند که از جمع این تیم جدا شدند.

در دروازه تراکتور مثل همیشه شاهد حضور رشید مظاهری هستیم و در خط دفاع زوج خانزاده - سلیمی بعد از مدت‌ها کنار هم قرار می‌گیرند و هر دو شرایط بازی دارند. میثم تیموری مثل همیشه دفاع چپ تراکتور خواهد بود ولی در دفاع راست مهدی تیکدری که در نیم فصل نخست بازی می‌کرد الان یک رقیب جدی به نام فخرالدینی دارد که به احتمال زیاد در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

ساکت الهامی که نشان داده به سیستم 1-3-2-4 علاقه دارد از زوج اکبر ایمانی و رضا اسدی به عنوان هافبک دفاعی استفاده خواهد کرد و یک خط جلوتر کاپیتان مسعود شجاعی بازی می‌کند.

وینگر چپ تراکتور احسان حاج صفی خواهد بود و در سمت راست هم اشکان دژاگه بازی می‌کند و ساسان انصاری احتمالا مهاجم نوک تراکتوری‌ها در این پست است. عکاشه حمزاوی هم که کارت بازی گرفته برای دقایقی شانس بازی به عنوان یار تعویضی را دارد.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پرسپولیس:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، رضا اسدی، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و ساسان انصاری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avwwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی های تراکتور زیر ذره بین پرسپولیسی ها