تاریخ انتشار: 1398/11/05 23:09
کد خبر: 73357

تیم الشحانیه گل باران شد!

الشحانیه در حضور ملی پوش ایرانی خود برابر السد شکست خورد.
تیم الشحانیه گل باران شد!

در آخرین مسابقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الشحانیه که مثل همیشه رامین رضاییان را در ترکیب و سمت راست خط میانی داشت، از ساعت ۱۹:۱۰ امشب در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف السد رده سومی رفت.

الشحانیه در دقیقه ۳ با شوت زمینی احمد عکایشی به گل رسید، اما قبل از دقیقه ۱۰ السد نتیجه را جبران کرد و توسط حسن الهیدوس گل مساوی را زد و نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

صالح الیهری در دقیقه ۴۸ به اشتباه دروازه الشحانیه را باز کرد و در دقیقه ۵۷ اکرم عفیف از روی نقطه پنالتی السد را به سومین گل مقابل الشحانیه رساند ولی عکایشی تونسی در دقیقه ۶۵ یکی از گل ‌های‌خورده الشحانیه را با شوت محکم خود جبران کرد تا امید یاران رضاییان به مساوی بیشتر شود.

اما در وقت‌های اضافه مسابقه اعلام یک پنالتی مشکوک به سود السد موجب شد تا این تیم به دومین پنالتی در این مسابقه برسد و این بار بغداد بونجاح فرصت گلزنی به دست بیاورد و تعداد گل‌های این فصل خود را با باز کردن دروازه الشحانیه به عدد ۱۳ برساند.

السد که یکی از رقبای سپاهان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، با برتری ۴ بر ۲ مقابل یاران رضاییان ۲۷ امتیازی شد و ضمن حفظ رتبه سوم جدول لیگ ستارگان قطر، فاصله خود به الریان رده دومی را به یک امتیاز کاهش داد و الشحانیه نیز با این باخت ۸ امتیازی و در جایگاه یازدهم ماند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9wpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جالب ژاوی به احتمال قبول هدایت بارسا