تاریخ انتشار: 1395/05/12 14:07
کد خبر: 270465

اعلام اسامی تیم ملی فوتسال بعد از پایان هفته دوم لیگ برتر

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت، پس از پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم اعلام خواهد شد.
 اعلام اسامی تیم ملی فوتسال بعد از پایان هفته دوم لیگ برتر

 و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر روز 15 مرداد ماه برگزار می‌شود و پس از پایان این مسابقات، اسامی بازیکنان دعوت‌شده به اردو را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: از روز شنبه 16 مرداد بازیکنان دعوت شده به مدت دو روز تمرینات هماهنگی و آماده‌سازی خود را برگزار می‌کنند و سپس در اختیار تیم‌های‌شان قرار می‌گیرند تا در بازی‌های لیگ برتر حضور داشته باشند.  اواخر مرداد 16 نفر نهایی به تورنمنت چهارجانبه تایلند اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه تورنمنت تایلند به آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان کمک بسزایی می‌کند اظهار کرد: قصدمان از بازی‌های تدارکاتی و شرکت در تورنمنت چهارجانبه، این است که بازیکنان را تحت‌ِفشار و در شرایط بازی قرار دهیم. هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم، بازیکنان آماده‌تر می‌شوند. ضمن اینکه کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی می‌برد.

وی ادامه داد: قرار بود در تورنمنت چین نیز حضور داشته باشیم، اما با توجه به اینکه تیم‌های خوبی در این تورنمنت حضور ندارند، به این کشور سفر نمی‌کنیم و ترجیح می‌دهیم در اردوی تدارکاتی و پیش از بازی برابر ازبکستان که در اوایل شهریورماه و در مشهد برگزار می‌شود، روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم.

ناظم‌الشریعه در پایان خاطرنشان کزد: بازیکنان جوان و باتجربه در کنار یکدیگر با انگیزه بالا تلاش می‌کنند و ما نیز از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نمی‌کنیم.

 

منبع : تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qknnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز اردوی تیم ملی فوتسال از 16 مرداد