تاریخ انتشار: 1398/11/05 12:15
کد خبر: 73437

ستاره الاهلی موفق به ثبت رکوردی جدید شد

ستاره سوری باشگاه الاهلی در ادامه خلق رکوردهای جالب این بار در کمتر از 54 ثانیه دبل کرد تا در آستانه پلی آف نهایی لیگ قهرمانان برای رقبا خط و نشان بکشد.
ستاره الاهلی موفق به ثبت رکوردی جدید شد

بی جهت نیست طرفداران باشگاه الاهلی در جده به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن عمر السومه کاپیتان سوریه ای خود نیستند. بعد از گذشت سال ها از خرید این بازیکن حالا عمرالسومه به یکی از اسطوره های محبوب باشگاه تبدیل شده و هر روز هم بر میزان رکوردهایی که او با پیراهن شماره 9 الاهلی خلق می کند، افزوده می شود.

تازه ترین شاهکار عمرالسومه در بازی های این هفته لیگ عربستان رقم خورد، جایی که دبل مهاجم سوری در کمتر از 54 ثانیه باعث شد تا نام او با این رکورد یک بار دیگر در کتاب تاریخ رقابت های باشگاهی عربستان به ثبت برسد تا سریع ترین دبل به نام السومه ثبت شود. در این بازی که الاهلی در زمین الراید به میدان رفته تا دقیقه 84 شاگردان گروس سوئیسی با یک گل عقب بودند اما عمرالسومه بین دقایق 84 تا 85 در کمتر از 54 ثانیه دوبار گلزنی کرد تا سبزها با سه امتیاز شیرین به خانه بازگردند.

درخشش ستاره سوری در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همین طور توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا در آستانه پلی آف نهایی ACL2020 و رویارویی الاهلی با استقلال تاجیکستان شگفتی ساز رقابت ها تا امروز بازتاب گسترده ای داشت تا عمر السومه به عنوان گلزنی ویرانگر و مرگبارمعرفی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5paw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل حذف نام عمر السومه از لیست آسیایی الاهلی از زبان نایب رییس باشگاه