تاریخ انتشار: 1398/11/05 10:45
کد خبر: 73447

زردهای اصفهان پر مهره تر از قبل، به استقبال نیم فصل دوم می روند!

سپاهان یکی از تیم های بالانس نیم فصل اول بود که تقریباً در تمام پست ها، بازیکنان هم سطح داشت. اما حالا زردهای اصفهان پر مهره تر از قبل، به استقبال نیم فصل دوم می روند.
زردهای اصفهان پر مهره تر از قبل، به استقبال نیم فصل دوم می روند!

سپاهان یکی از تیم های موفق لیگ در نقل و انتقالات نیم فصل بود. امیر قلعه نویی که سالهاست در نیم فصل چند بازیکن به تیم هایش اضافه می کند، این بار هم روش مشابهی را پیش گرفت و سروش رفیعی، مهدی ترکمان، محمد طیبی و محسن الغسانی را به تیمش اضافه کرد. تنها خروجی های این تیم، حامد بحیرایی و مهدی رحیمی بودند که به صورت قرضی به نساجی واگذار شدند.

در بازی امروز سپاهان در تبریز، با مصدومیت عزت پورقاز احتمالاً محمد طیبی که در نیم فصل اول نمایش خوبی در نفت مسجدسلیمان داشت در کنار گولسیانی قرار می گیرد. در سمت چپ خط دفاعی، سعید آقایی و شایان مصلح به همراه خرید تازه این تیم مهدی ترکمان برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می کنند. در پست دفاع راست،  قلعه نویی می تواند از مرتضی منصوری یا محمد ایرانپوریان استفاده کند.

در خط میانی به نظر می رسد جایگاه مهدی کیانی و امید نورافکن تضمین شده باشد. اما کمی جلوتر و در پست هافبک هجومی، احتمالاً بین سروش رفیعی خرید پر سر و صدای سپاهان و کومان هافبک محبوب قلعه نویی، یک نفر باید شروع بازی را از نیمکت تماشا کند. در این پست محسن مسلمان و رسول نویدکیا هم توانایی بازی کردن دارند. در خط حمله

در خط حمله، استنلی کی روش اگر آماده باشد، اولین گزینه سپاهان است و محمد محبی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و رضا میرزایی  باید برای قرارگرفتن به عنوان وینگر چپ و راست بجنگند. به این ها علی قربانی و محسن الغسانی عمانی را هم اضافه کنید که تازه به جمع زردها اضافه شده.

با این جمع نفرات، دست امیر قلعه نویی برای هر چینش و هر تغییری باز است. دیدار رفت این دو تیم با تک گل علی قربانی به سود سپاهان به پایان رسید. در آن بازی، گولسیانی در دوئل با حامد لک، یک پنالتی را از دست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxj8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طوفان حریف آسیایی قلعه نویی و سپاهان