تاریخ انتشار: 1395/05/03 19:26
معاون وزیر ورزش در کرج عنوان کرد:
کد خبر: 272122

کسب ۳۵۰ مدال بین المللی توسط بانوان ورزشکار در کشور

ربابه شهریان بااشاره به اینکه حدود 171 اعزام بین المللی زنان ورزشکار صورت گرفته است گفت: بانوان ورزشکار موفق شدند 350 مدال بین المللی را از آن خود کنند.
کسب ۳۵۰ مدال بین المللی توسط بانوان ورزشکار در کشور
رباب شهریان

به گزارش سرویس ورزش بانوان فرتاک ورزشی، ربابه شهریان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان در نشست مشترک نواب رئیس هیات های ورزشی استان البرز که بعد از ظهر امروز یکشنبه(۳مرداد)در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه با حمایت از ورزشکاران البرزی می توان شاهد شکوفایی بیش از پیش این استان بود اظهار داشت: بانوان ورزشکار البرزی نسبت به آقایان در اکثریت ورزشها پیشی گرفته اند.

وی مشارکت حداکثری بانوان در ورزش را از جمله اهداف ورزش بانوان برشمرد و افزود: با توجه به اهمیت هایی که به ورزش بانوان در سال های اخیر شده است خوشبختانه موجب گردیده منابع عادلانه توزیع شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان بااشاره به اینکه حدود ۱۷۱ اعزام بین المللی زنان ورزشکار صورت گرفته است ادامه داد: بانوان ورزشکار موفق شدند ۳۵۰ مدال بین المللی را از آن خود کنند.

وی با تاکید بر اینکه سازمان نظام تخصصی ورزش، حامی ورزشکاران می باشد گفت: یکی از مواردی که مورد توجه وزارت ورزش قرار می گیرد موضوع اخلاق مداری است که از اهمیت ویژه ای برای مسئولین و ورزشکاران برخوردار است.

شهریان برگزاری ۴۷ کرسی در سطح ورزش بین المللی را از دیگر اقدامات وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: در استان البرز ۴۳ هیات ورزشی در بخش بانوان فعالیت می کند.

وی با ابراز امیدواری از احداث یک سالن ویژه بانوان در هر شهر، عنوان کرد: متولیان ورزش موظفند آسیب های اجتماعی را در جامعه به حداقل برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5rmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار