تاریخ انتشار: 1398/11/03 16:45
کد خبر: 73593

شکوری: برای هواداران مهم بود که در مسابقات باقی بمانیم و عزت خودمان را هم حفظ کنیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال باقی ماندن نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را یک دستاورد بزرگ در پایان جلسه با دبیرکل کنفدراسیون آسیا دانست.
شکوری: برای هواداران مهم بود که در مسابقات باقی بمانیم و عزت خودمان را هم حفظ کنیم

جلسه چهارنفره اعزامی فوتبال ایران برای مذاکره با کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت موجب این شد که دو تیم استقلال و شهرخودرو بعد از انجام دیدارهای مرحله پلی آف خود، در صورت حضور در مرحله گروهی این رقابت‌ها بهمراه سپاهان و پرسپولیس در دیدارهای برگشت میزبان رقبای خود باشند.

ابراهیم شکوری، بازیکن باسابقه فوتبال ایران که این روزها در فدراسیون فوتبال سمت دبیرکلی را برعهده دارد، درباره جلسه برگزار شده در مالزی با دبیرکل کنفدراسیون اینطور توضیح داده است: با توجه به مشکلاتی که برای تیم های باشگاهی ما پیش آمده بود با یک تیم همراه عازم مالزی شدیم و توانستیم با مذاکراتی که برای برگزاری جلسه با دبیرکل کنفدراسیون داشتیم رایزنی مناسبی داشته باشیم. در رابطه با تصمیم کمیته مسابقات ای اف سی و همچنین کمیته مسابقات گرفته بود تا کلیه تیم های ما در خارج از ایران میزبانی داشته باشند مذاکرات بسیار خوبی داشتیم و توانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

در این شرایطی که کشور ما مشکلات اقتصادی و سیاسی که قرار دارد و تحت فشار قرار دارد تصمیمی که گرفته شد خوب بود. ما توانستیم تضمین برگزاری مسابقات دور برگشت در کشور خودمان را بگیریم و فقط دو بازی را بیرون خواهیم داشت که استقلال و شهرخودرو بازی پلی آف را خارج از ایران برگزار خواهند کرد. اینکه ما توانستیم تضمین برگزاری مسابقات دور برگشت را در ایران بگیریم که از نظر فنی دارای اهمیت زیادی است یک پیروزی خوب بود. برای هواداران ما مهم این بود که در مسابقات باقی بمانیم و البته عزت خودمان را هم حفظ کنیم. امیدوارم با این تصمیمی که گرفته شد در آینده با قدرت تر در مسابقات آسیایی حاضر شویم و جلوگیری کردیم از ضررهای مالی و انضباطی که می توانست تیم های ما را شامل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlxyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه فدراسیون برای کارت های خبرنگاری لیگ قهرمانان آسیا و دیدار تدارکاتی تیم ملی