تاریخ انتشار: 1395/05/03 08:44
کد خبر: 272241

دربی تبریزی ها به تعویق می افتد

رییس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: دربی تبریز به دلیل ناآماده بودن زمین یادگار امام به تعویق می افتد تا زمین یادگار آماده شود
دربی تبریزی ها به تعویق می افتد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، جواد ششگلانی در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار داشت:ما دوتا مسابقه از هر دو باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی را در یادگار نخواهیم داشت. تراکتورسازی تبریز قرار است فردا در زمین اختصاصی خودشان بازی کنند. اول هم قرار بود در یکی از زمین های اختصاصی خودشان بازی کنند یا در بنیان دیزل گسترش. سرانجام دیروز قرار شد که بازی را در زمین خودشان برگزار کنند. علت آن را باید آجرلو جواب بدهد ولی دلیل اینکه تراکتورسازی نمی خواستند در ورزشگاه اختصاصی انجام بدهند به دلیل ظرفیت کم ورزشگاه خودشان بود.

وی درباره میزبانی دربی تبریز بین تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی گفت: این را با سازمان لیگ هماهنگ کردیم که این بازی را عقب افتاده اعلام کنند و با سازمان لیگ هماهنگ شده که آن را عقب بیندازند. درباره ملی پوشان این دو تیم هم در نظر داریم که دربی را بدون ملی پوشان شان برگزار کنند. ولی من در این باره با بهروان صحبت نکردم ولی با سعید فتاحی نماینده سازمان لیگ که در تبریز بودند این موضوع را پذیرفت و آن را صورتجلسه کردیم و به هر صورت این برنامه ریزی را با سازمان لیگ هماهنگ کرده ایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkrzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی تبریزی ها به تعویق می افتد