تاریخ انتشار: 1398/11/01 23:30
قدم به قدم تا صدرنشینی؛
کد خبر: 73759

شوت زیبای سروری پایان بخش جنگ ویستا توربین و کیان!

ویستا توربین موفق شد در هفته ششم و در خانه کیان پیروز شود.
شوت زیبای سروری پایان بخش جنگ ویستا توربین و کیان!

از سری رقابت های لیگ دسته سوم کشور و در هفته ششم دو تیم تهرانی ویستا توربین و کیان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

این دیدار که ۳ امتیازش برای هر دو تیم حیاتی بود دارای جذابیت های بالایی بود؛  ورزشگاه شهید رهنما شهریار ورزشگاه میزبانی تیم کیان تهران که با رویه ایی از برف پوشیده بود با تلاش های فراوان مهیا برگزاری بازی شد و همین اتفاق باعث تاخیری ۳۰ دقیقه ایی در شروع بازی شد.

با سوت داور ، بازی دو تیم در هوای سرد تهران استارت خورد و باز هم این ویستا توربینی ها بودند که به مانند دیدار های گذشته بازی را بهتر شروع کردند و چند موقعیت خوب گلزنی روی دروازه هادی زرین ساعد ایجاد کردند و تا آستانه باز کردن دروازه وی نیز پیش رفتند اما دفاع جانانه و سختکوشانه کیانی ها مانع از گلزنی ویستایی ها شد.

گفتنی است در همان دقایق ابتدایی بازی تیم ویستا توربین تعویضی اجباری داشت و مدافع این تیم به علت مصدومیت شدید از زمین بازی خارج شد.

در شروع نیمه دوم بازی کاملا سرد و کسل کننده و با چند حمله نصفه و نیمه از تیم کیان پیش میرفت که تعویض هوشمندانه میلاد بلادی تنور بازی را داغ کرد و باز این ویستا توربینی ها بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و دو موقعیت حتمی و مسلم گلزنی این تیم را هادی زرین ساعد و مدافعان تیم کیان مانعش شدند.

ویستایی که متوجه حساسیت بالای ۳ امتیاز این بازی بودند از موضع خود کوتاه نیامدند تا اینکه حرکت وحید سروری از سمت چپ و شوت زیبای این بازیکن شادی را به دل نیمکت و سکوی این تیم برد و قفل دروزاه هادی زرین بعد از ۷۵ دقیقه باز شد تا شوت زیبای سروری پایان بخش جنگ همسایگان تهرانی باشد.

شاگردان میلاد بلادی با برد در این بازی ۱۲ امتیازی شدند و در رتبه دوم جایگاه خود را تثبیت و یک قدم دیگر به صدر جدول نزدیک شدند و همچنین تیم کیان با همان ۵ امتیاز کسب شده در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3km7ex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلادی و شاگردانش مزد زحمات خود را گرفتند
سه امتیاز شیرین ویستا توربین در خانه حریف؛

آیا آلوستانی گزینه مناسبی برای ستاره سرخ بود؟!
ستاره سرخ بدون برد در قعر جدول؛

اکبر میثاقیان مهمان ویژه دیدار لیگ سه ایی!+عکس
در دیدار مهاجر نوین مشهد و ویستا توربین تهران؛

فلاح دوست: آقای مبینی فوتبال فقط لیگ برتر نیست!
داور ها هر کاری دوست دارند در لیگ سه انجام میدهند؛