تاریخ انتشار: 1398/11/01 22:10
کد خبر: 73766

مسئولان فوتبال قطر در اقدامی قابل توجه پشت ایران درآمدند!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور امارات را به عنوان میزبان دیدارهای استقلال و شهرخودرو اعلام کرد.
مسئولان فوتبال قطر در اقدامی قابل توجه پشت ایران درآمدند!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب باز هم خبر از دست رد Afc به سینه فوتبال ایران داد. طبق اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود اعتراض تیم‌های ایرانی مبنی بر سلب حق میزبانی در داخل ایران، اعلام کرد که دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو با رقبای کویتی و بحرینی باید در امارات برگزار شود.

نکته قابل توجه در خصوص انتخاب امارات به عنوان میزبان، اقدام جالب قطری ها در این زمینه است. پیش از این از قطر به عنوان یکی از گزینه های میزبانی از بازی های نماینده ایران نام برده می شد اما مسئولان فوتبال قطر در اقدامی قابل توجه پشت ایران درآمدند. فدراسیون فوتبال قطر به Afc اعلام کرده که ایران خودش قصد میزبانی از حریفان را دارد و به همین دلیل باید بازی های استقلال و شهرخودرو و سایر نماینده ها در کشور خودشان برگزار شود. بعد از این اعلام، کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تا این لحظه امارات را به عنوان کشور ثالث انتخاب کرده.

تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو باید در روز پنج شنبه 25 ژانویه (5 بهمن‌ماه) باید به مصاف حریفان خود بروند. نکته عجیب دیگر اینکه تیم‌های ایرانی باید در کشور امارات و در شهر های دبی و شارجه بازی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rogam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمیته مسابقات امروز رای نهایی را می‌دهد

شوکی دیگر به فوتبال ایران!