تاریخ انتشار: 1395/05/02 17:48
کد خبر: 272349

پوگبا از ترکیب یوونتوس خارج شد

تصویر هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد از سرصفحه «توئیتر» رسمی این باشگاه برداشته شد.
پوگبا از ترکیب یوونتوس خارج شد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / پل پوگبا که این روزها شایعه جدایی‌اش از جمع راه‌راه‌پوشان تورین مطرح است، حضورش در تیمی دیگر با حرکتی که باشگاه یوونتوس کرد، دیگر قطعی به‌نظر می‌رسد. باشگاه یوونتوس تصویری از بازیکنانش را در سرصفحه حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» قرار داده که در آن خبری از پل پوگبا نیست و این یعنی هافبک فرانسوی بانوی پسر به‌زودی از این تیم جدا می‌شود، چرا که وقتی تیمی بازیکنی همچون پوگبا داشته باشد، غیرممکن است تصویر او را در سرصفحه سایت و حساب‌های کاربری رسمی خود در شبکه‌‎های اجتماعی قرار ندهد.

باشگاه منچستریونایتد به‌شدت خواهان جذب هافبک پیشین خود است و خبرها حکایت از آن دارد که پرافتخارترین باشگاه انگلیسی با یوونتوس بر سر انتقال پوگبا به اولدترافورد به توافق رسیده است. طبق گزارش‌ها قرارداد هافبک فرانسوی بانوی پیر با شیاطین سرخ پنج ساله به ارزش ۱۰۵ میلیون پوند است و او در من‌یونایتد دستمزد هفتگی ۲۲۰ هزار پوندی خواهد داشت.

36673_187

هفته گذشته بود که آرایشگر مخصوص پوگبا در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» پیوستن این بازیکن را به شیاطین سرخ تأیید کرد. او عکسی از خود که در حال اصلاح موی سر پوگباست، منتشر کرد و زیر آن نوشت: «تغییر مدل موی جدید پوگبا برای باشگاه جدیدش، منچستریونایتد». البته آرایشگر هافبک بانوی پیر بعداً این پست را از حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» حذف کرد.

پوگبا بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ در منچستریونایتد تحت‌ِهدایت سرالکس فرگوسن عضویت داشت، اما سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ خیلی به او اعتقاد نداشت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gagy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا پیراهن منچستر را برتن کرد