تاریخ انتشار: 1395/05/02 14:46
کد خبر: 272392

زرگر بدیمن و خوش یمن برای استقلال!

حسین زرگر در لیگ پانزدهم دو بازی استقلال را سوت زد و حالا در دیدار افتتاحی لیگ شانزدهم قاضی بازی استقلال و نفت است.
زرگر بدیمن و خوش یمن برای استقلال!

طبق اعلام کمیته داوران حسین زرگر قضاوت نخستین بازی استقلال و نفت در لیگ شانزدهم را بر عهده خواهد داشت. این داور فصل پیش از 30 بازی استقلال در لیگ برتر دو دیدار این تیم را قضاوت کرد.

زرگر ابتدا در هفته هفتم جدال جنجالی استقلال و راه آهن را سوت زد که این دیدار با نتیجه 3-3 به اتمام رسید. در آن دیدار زرگر ایگور ننزیچ دروازه بان راه آهن را اخراج کرد و سه پنالتی برای دو تیم در آن دیدار گرفت که سهم استقلال یکی بیشتر بود. بعد از آن مسابقه حرف و حدیث های زیادی درباره قضاوت زرگر به وجود آمد.

یدار بعدی که این داور برای استقلال قضاوت کرد در هفته بیست ونهم بود. جایی که باز هم آبی پوشان تهرانی در تهران بازی داشتند. آنها در ورزشگاه تقریبا مملو از جمعیت آزادی میزبان تراکتورسازی بودند که در پایان این دیدار با نتیجه 3-2 به سود تراکتورسازی خاتمه پیدا کرد. سروش رفیعی در آن بازی از زمین مسابقه اخراج شد.

در دو بازی که زرگر برای استقلال سوت زده با اینکه از لحاظ اتفاقات داخل زمین کفه ترازو به سمت استقلال سنگینی می کند اما در نهایت پیروزی هیچ گاه به آبی پوشان نرسیده است و استقلال در بازی هایی که زرگر قاضی آن بوده سه گل دریافت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqrgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیغ‌نورد: می‌خواهم امسال هت‌تریک کنم

اسماعیل صمدی: محبوب سکوهای قائمشهر می شوم
بازیکن نساجی در گفگو با فرتاک؛