تاریخ انتشار: 1395/05/02 10:11
کد خبر: 272428

گودرزی: استادیوم آزادی متعلق به همه کشور است و هرگز به هیچ تیمی واگذار نمی شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: استادیوم آزادی متعلق به همه کشور است و متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست.
گودرزی: استادیوم آزادی متعلق به همه کشور است و هرگز به هیچ تیمی واگذار نمی شود

به گزارش فرتاک ورزشی، محمود گودرزی در حاشیه بازدید از صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی اظهار داشت: شماره زنی صندلی های ورزشگاه آزادی باعث می شود نظم در استادیوم برقرار شده و کنترل بهتری صورت بگیرد. انشاالله قرار است تا 20 مرداد این پروژه به پایان برسد. صندلی هایی که سفارش داده شده در حال ساخت است و بودجه لازم برای این کار تامین شد.

وی افزود: استادیوم آزادی متعلق به همه کشور است و متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست. استادیوم ملی است و هرگز به هیچ تیمی واگذار نمی شود. این که ورزشگاه یادگار به تراکتور داده می شود هم در دست بررسی است. 

وزیر ورزش درباره کی روش و تیم ملی گفت: آزادی برای تمرین نیست بلکه برای مسابقه دادن است. اینجا نماد ملی ایران است و جایی برای برگزاری مسابقات. فدراسیون باید خود محلی را برای تمرین تیم ملی تعیین کند. استادیوم آزادی محلی برای برگزاری مسابقات رسمی، باشگاهی و ملی است. 

وی درباره مشکلات آزادی افزود: استادیوم آزادی حدود 20 سال است که یکسری مشکلات را با خود به همراه می کشد از جمله آبریزش در سقف ها. البته از سال گذشته تیمی کارشناس از وزارت راه و شهرسازی تعمیر و نگهداری این استادیوم را زیر نظر گرفته و انشاالله همه مشکلات آن برطرف می شود. 

گودرزی درباره هیات مدیره استقلال و پرسپولیس گفت: اعضای هیات مدیره هر دو باشگاه تعیین شده و همان ها هم درباره مدیرعاملان تصمیم گیری می کنند و به ما خبر می دهند. ما هم آن را بررسی می کنیم. هیچ استعفایی تا این لحظه انجام نشده و عزیزان در هر دو هیات مدیره در حال فعالیت هستند.

وی درباره پیش بینی از تعداد مدال های المپیک بیان داشت: در دوره گذشته ظرفیت مدالی ایران در المپیک بعد از انقلاب حدود 4 مدال در هر دوره بوده است. امیدواریم این مسیر پیشرفت کرده و بتوانیم در المپیک جدید مدال های بیشتری کسب کنیم. پیش بینی کردن دشوار است اما همان عدد چهار میانگین ماست که امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را از کاروانمان شاهد باشیم. تا این لحظه کمک های مادی و معنوی به خوبی صورت گرفته است. هفته گذشته هم رئیس دولت دیدار دوستانه ای با آنها داشت و همه پاداش ها و تسهیلات برای آنها افزایش پیدا کرد تا عزیزان در میادین مسابقات بهتر عمل کنند. 

گودرزی درباره حذف احتمالی روسیه گفت: ما از این حذف استقبال نمی کنیم. دوست داریم ورزشی روی سکو برویم. دوپینگ پدیده شومی در ورزش است. اما اینکه بخواهیم یک جامعه بزرگ از یک کشور صاحب سبک در ورزش را به خاطر برخی اشتباهات حذف کنیم کار صحیحی نیست شاید یکسری مسائل سیاسی پشت کار است که باید صبر کرد و نتیجه اش را دید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ley7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیگیری تمرینات استقلال در آزادی و بدون حضور تماشاگران

محمود گودرزی: مسئله المپیک و مسابقات بین المللی مسئله ملی است
نشست وزیر ورزش و رئیس سازمان صداوسیما در مورد المپیک؛