تاریخ انتشار: 1395/04/23 13:38
کد خبر: 274152

ناظم‌الشریعه: شرط حضور ما در تورنمنت چین، حضور اوکراین است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: به یک شرطی در تورنمنت چین حاضر می‌شویم که تیم ملی اوکراین در این رقابت‌ها حاضر شود.
ناظم‌الشریعه: شرط حضور ما در تورنمنت چین، حضور اوکراین است

به گزارش  فرتاک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه پس از پایان تمرینات تیم ملی فوتسال اظهار داشت: بازیکنان از فردا در اختیار تیم های لیگ برتری قرار دارند تا تمرینات آماده سازی خود را برای رقابت با تیم های مقابل آغاز کنند. این اردو از 18 تیرماه آغاز و روز گذشته (22 تیرماه) به پایان رسید. در مدت زمان اردو علاوه بر تمرینات بدنسازی، تمریات تکنیکی و تاکتیکی، مرور کارهای دفاعی را انجام داده و دروزاه‌بانان نیز تمرینات ویژه خود را زیر مربی دروازه بانان انجام دادند.

سرمربی تیم ملی در خصوص حضور در تورنمنت چین خاطرنشان کرد: اواخر مرداد ماه به تورنمنت تایلند اعزام می شویم و 4 بازی خوب در این کشور برگزار می کنیم. طبق نامه ای که فدراسیون چین فرستاده اعلام کرده که در این تورنمنت تیم اوکراین حضور دارد، ما از فدراسیون چین خواستیم درباره حضور اوکراین اطمینان کامل به ما دهد در غیر اینصورت اگر تیم های دیگر باشند، بازی کردن با انها چندان برایمان مهم نیست. اما با توجه به شرایط تیم اوکراین که یکی از تیم های بسیار خوب فوتسال در جهان است، قطعی شود، از حضور در این تورنمنت استقبال می کنیم.

وی یادآور شد: قرار است در خلال مسابقات لیگ برتر، یک مرحله اردوی تدارکاتی کوتاه مدت نیز برگزار کنیم تا بازیکنان به آمادگی مطلوبی برسند. تمام تلاشمان این است که بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. اکنون تیم ملی بسیار خوب و سرحالی داریم. بدون شک با حمایت‌های مسئولین فدراسیون و کمیته فوتسال برنامه های خود را به مرحله اجرا برسانیم و با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود در رقابتهای جام جهانی کلمبیا برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39llyw

آخرین اخبار