تاریخ انتشار: 1398/10/29 12:34
کد خبر: 74065

24 ساعت دلهره آور برای نماینده های ایران/شوک از سر فوتبال ایران برداشته می شود؟

سلب میزبانی از نماینده های ایران در ACL2020 سه روز قبل از رسانه ای شدن به فدراسیون فوتبال اعلام شده بود.
 24 ساعت دلهره آور برای نماینده های ایران/شوک از سر فوتبال ایران برداشته می شود؟

در شرایطی که بازی های لیگ برتر در دور برگشت تحت الشعاع حضور نماینده های ایران در پلی آف آسیا استارت خورد به یکباره خبری شوکه کننده از سوی رسانه های عرب زبان حاشیه خلیج فارس از جمله کویتی طرفداران فوتبال ایران را در بهت و حیرت فرو برد.

سلب میزبانی از نماینده های ایران در ACL2020 باعث شد تا واکنش های زیادی از سوی چهار باشگاه حاضر در این رقابت ها صورت پذیرد و بعد از نشست مشترک آنها در حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در نهایت موضعی واحد اتخاذ و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع شود. در این موضع نماینده های ایران مدعی شدند یا در ایران بازی می کنند یا از لیگ قهرمانان کناره گیری خواهند کرد.

در شرایطی که این موضع از سوی بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی در منطقه پوشش داده شد کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ واکنشی نداشت که آن هم برمی گشت به هم زمانی موضع گیری ایرانی ها با تعطیلات آخر هفته در مقر AFC. به همین خاطر انتظار می رود صبح فردا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما به این موضع واکنش نشان داده و تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال به عنوان نماینده پلی آفی ایران با تایید این که در روزهای گذشته رایزنی های بسیاری صورت گرفت اما چون کنفدراسیون دو روز تعطیلات پایان هفته را می گذراند هیچ پاسخی به این مکاتبات و رایزنی ها داده نشد تا همه نگاه ها به 24 ساعت سرنوشت ساز آتی و صبح فردا دوخته شود بلکه این شوک از سر فوتبال ایران برداشته شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9qla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



الهلال بدنبال جذب چند بازیکن بزرگ