تاریخ انتشار: 1398/10/28 12:21
کد خبر: 74196

قانونی بودن حضور سرلک و جعفری در ترکیب شهرخودرو

حضور میلاد سرلک و حسن جعفری در ترکیب تیم شهر خودرو در بازی با شاهین قانونی بود و رای علیه این بازیکنان با توجه به شکایت شاهین صادر نمی شود.
قانونی بودن حضور سرلک و جعفری در ترکیب شهرخودرو

بعد از اینکه بازی دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت بر اساس قانون شاهین بلافاصله شکایتی را علیه تیم شهر خودرو تنظیم کرد و مستندات به سازمان لیگ ارایه داد اما این شکایت خطری را متوجه تیم شهر خودرو نخواهد کرد.

بر اساس اعلام یک منبع آگاه  در سازمان لیگ میلاد سرلک و حسن جعفری در تعطیلات زمستانی برای بار دوم قرارداد خود را با تیم نساجی بر اساس بندهایی که در قرارداد داشتند، فسخ کردند و با شهر خودرو قرارداد امضاء کردند و اینبار تیم نساجی علیه این بازیکنان شکایت نکرد.

با شروع نقل و انتقالات که از تاریخ 26 آذر بود چهار بازیکن تیم نساجی قراردادهای خودرا با این تیم بر اساس بندهای صریحی که در ابتدای فصل در قرارداد گنجانده بودند، فسخ کردند. از آنجایی که تیم نساجی بعد از این تاریخ بازی معوقه را پیش رو داشت سریعا به سازمان لیگ شکایت کرد و اذعان داشت هنوز بازی های تیم پیش از تعطیلات زمستانی تمام نشده است و تیم باید با همه نیروهایش بازی معوقه با پرسپولیس را برگزار کند. البته اشتباه از سازمان لیگ بود که بازی ها را پیش از آغاز نقل و انتقالات به پایان نبرد. با این حال کمیته تعیین وضعیت خواستار بازگشت هر چهار بازیکن به ترکیب نساجی برای بازی با پرسپولیس شد که از این جمع نوید عاشوری برگشت اما سه بازیکن دیگر یعنی رضا علیاری، میلاد سرلک و حسن جعفری این کار را انجام ندادند. اما این سه بازیکن بعد از پایان بازی معوقه نساجی برای بار دوم به سازمان لیگ مراجعه کردند و خواستار فسخ قرارداد خود با تیم نساجی شدند که اینبار کار مراحل قانونی خود را دنبال کرد و باشگاه نساجی هم شکایت نکرد تا سازمان لیگ کارت بازی رضا علیاری را برای گل گهر و حسن جعفری و میلاد سرلک را برای شهر خودرو صادر کند. البته بار اول هم سازمان لیگ در ثبت فسخ قرارداد هر چهار بازیکن مرتکب اشتباه نشده بود به این دلیل که بر اساس ماده 15، سازمان لیگ می تواند نسبت به فسخ قرارداد بازیکنان اقدام کند اما در ادامه و در صورت شکایت باشگاه بار حقوقی آن برعهده بازیکن خواهد بود.

نامه ای که اکنون باشگاه شاهین برای مستند کردن شکایت خود به سازمان لیگ ارایه داده اظهارات اولیه کمیته تعیین وضعیت بوده که پیش از بازی نساجی با پرسپولیس صادر شد اما سه بازیکن از چهار بازیکن نساجی بعد از این بازی و برای بار دوم با مراجعه به سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کردند و همان طور که اشاره شد اینبار باشگاه نساجی شکایتی را علیه این بازیکنان تنظیم نکرد. البته رفتار باشگاه نساجی غیر طبیعی نبود چون باشگاه نساجی متعهد شده بود تا نیم فصل نیمی از قراردادها را به این بازیکنان پرداخت کند اما تا شروع رسمی نقل و انتقالات و هم چنین برگزاری بازی شانزدهم این کار را انجام نداده بود و زمانی تصمیم به پرداخت پول گرفت که نقل و انتقالات آغاز شده بود و تیم بازی شانزدهم یعنی بازی اول از دور برگشت در برابر گل گهر را به پایان برده بود. بازی معوقه با پرسپولیس بعد از این بازی انجام شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zoex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسیگر:وقتی یک اشتباه 10 مرتبه تکرار می‌شود، تصمیمات عمدی در آن دخالت دارد!