تاریخ انتشار: 1398/10/26 23:09
کد خبر: 74320

شاهین شهرداری - شهرخودرو؛ جدال حساس بدون گل محمدی/سرآسیابی در اندیشه تثبیت موقعیت

هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فردا با انجام بازی بین تیم های شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو آغاز می شود.
شاهین شهرداری - شهرخودرو؛ جدال حساس بدون گل محمدی/سرآسیابی در اندیشه تثبیت موقعیت

هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور فردا با انجام یک بازی بین تیم های شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو مشهد راس ساعت 14 در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار می شود.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که شرایط کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، از یک سو شاهین شهرداری با کسب 6 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و همواره بانگرانی های خاص خود بازیها را دنبال می کند و دنبال فرصتی است تا بتواند از انتهای جدول خود را جدا کند که راه دشواری در این پیش رو دارد.
از سویی دیگر شهر خودرویی قرار دارد که تا پایان هفته شانزدهم توانسته با کسب 28 امتیاز در رده ششم جدول بایستد و امیدوار است بتواند باز هم خود را به جمع مدعیان این فصل نشان دهد.
 شهرخودرویی ها که چند روز پر التهاب را پشت سر گذاشته اند، در نهایت رضایت نامه یحیی گل محمدی را صادر کردند تا او به پرسپولیس بپیوندد، جدایی که می تواند در ادامه لیگ برای آنها کمی دردسرساز شود مگر این که مجتبی سرآسیابی جانشین او شرایط را بگونه ای پیش ببرد که جای خالی یحیی احساس نشود و جایگاه خود را در این تیم تثبیت کند.

شهر خودرویی ها در صورتی که بتوانند در این بازی پیروز میدان باشند، به امتیاز 31 رسیده و به طور موقت تا جایگاه سوم جدول نیز بالا خواهند آمد و با یک بازی بیشتر نسبت به دیگر رقبا منتظر نتایج  دیگر تیم ها خواهند بود تا جایگاه خود را در پایان هفته هفدهم مشخص نمایند.

شاهین شهرداری نیز حتی اگر بتواند پیروز میدان باشد با 9 امتیاز هم چنان در قعر جدول خواهد ماند اگر چه کسب سه امتیاز در این بازی می تواند آنها را برای ادامه لیگ بسیار امیدوار نماید چرا که تیم های دهم تا شانزدهم فاصله چندانی با هم ندارند و پیروزی در این بازی می تواند بوشهرها را امیدوار به ادامه بازی ها کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlw6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی نوسانات پرسپولیس در فصل جاری؛ از صدرنشینی تا رده هفتم

 آیا اصرار کالدرون برای جذب مهاجم منطقی است؟
علیپور ؛آقای گلی که باید خون بریزد