تاریخ انتشار: 1398/10/22 22:43
کد خبر: 74869

ستاره جوان لاتزیو در رادار رئال

سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک جوان لاتزیو مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.
ستاره جوان لاتزیو در رادار رئال

یکی از اهداف مهم نقل و انتقالاتی رئال مادرید در تابستان پیش رو، جذب یک هافبک است و در ماه های اخیر نام های زیادی از جمله دنی فن دبیک از آژاکس، پل پوگبا از منچستریونایتد و فابین رویز از ناپولی برای انتقال به برنابئو مطرح شده است.

اما سایت ایتالیایی فوت مرکاتو مدعی شد حالا سرگی میلینکوویچ ساویچ تبدیل به گزینه اول کهکشانی ها برای تابستان بعدی شده است. میلینکوویچ ساویچ که متولد اسپانیا است، اما برای تیم ملی صربستان بازی می کند، در این فصل تاکنون در سری آ سه گل زده و چهار پاس گل نیز ارسال کرده و یکی از عوامل نتایج درخشان لاتزیو لقب گرفته است.

ساویچ به طور متوسط ​​2.3 پاس کلیدی موفق ثبت کرده و می تواند بهترین گزینه برای تقویت خط میانی رئال مادرید لقب گیرد. اما قرارداد ساویچ در سال 2024 با لاتزیو به پایان خواهد رسید و فلورنتینو پرز کار آسانی برای خرید این هافبک 22 ساله نخواهد داشت.

تونی کروس و لوکا مودریچ هنوز هم در سطح بالایی قرار دارند و فده والورده نیز در ماه های اخیر تحسین همگان را بر انگیخته است. اما قرارداد مودریچ به زودی به پایان خواهد رسید و قطعا رئال مادرید برای خرید یک هافبک در تابستان اقدام خواهد کرد، هر چند بعید است لاتزیو با کمتر از رقم 100 میلیون یورو اجازه جدایی هافبک ارزشمندش را صادر کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlpjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت رئال مادرید و یوونتوس بر سر جذب این ستاره به کجا رسید؟!