تاریخ انتشار: 1398/10/18 11:24
کد خبر: 75374

آخرین جزئیات از پرداخت‌های مالی باشگاه پرسپولیس به کالدرون!

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد قسط اول مطالبات کالدرون پرداخت شده و باشگاه برای پرداخت قسط دوم آن در روزهای آتی هم آماده است.
آخرین جزئیات از پرداخت‌های مالی باشگاه پرسپولیس به کالدرون!

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آخرین جزئیات از پرداخت‌های مالی به گابریل کالدرون را به شرح زیر ارائه کرد:

قسط اول آقای کالدرون امروز پرداخت شد و اقدام لازم برای واریز وجه به حساب ایشان در قطر انجام شد. آقای کالدرون موافقت خود با دادن زمانی کوتاه را به مدیریت و هیئت مدیره اعلام داشته‌اند. همچنین اعلام می‌کنیم منابع مالی ریالی پرداخت قسط دوم هم زودتر آماده شده و باشگاه ظرف چند روز آینده این آمادگی را دارد که این مبلغ را هم به حساب ارزی ایشان در قطر واریز کند.

از زمان حضور آقای محمدحسن انصاریفرد ۱۸۰ هزار دلار طی چند ماه گذشته در سه مقطع به حساب ایشان واریز شده و طی دیروز و امروز هم اقدام لازم برای واریز ۱۲۰ هزار دلار دیگر به حساب ایشان انجام شد و در مجموع ۳۰۰ هزار دلار قسط اول کامل شد.

باشگاه مکرر از همراهی آقای کالدرون و بازیکنان در دریافت مطالبات تقدیر کرده و طی روز‌های اخیر هم طبق خواسته‌های ایشان درباره حل و فصل مطالبات کادر و بازیکنان اقدام کرده و‌ گزارش مکتوب هم درباره همه مسائل به ایشان با ارسال ایمیلی داده شده است.

روابط عمومی باشگاه تاکید کرد که کالدرون سرمربی پرسپولیس است و همه ارکان باشگاه و تیم منتظر حضور ایشان در تمرینات هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27z6ov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیاران کالدرون هم از ایران رفتند!