تاریخ انتشار: 1398/10/17 23:33
کد خبر: 75412

مخالفت شدید لیونل مسی با جدایی ویدال

به نظر می رسد لیونل مسی یکی از عوامل ماندن آرتورو ویدال ر رختکن بارسلونا است.
مخالفت شدید لیونل مسی با جدایی ویدال

آرتورو ویدال از ابتدای فصل چندان از شرایطش در باسلونا رضایت نداشته و حتی در روزهای ابتدایی این فصل علنا نسبت به نیمکت نشینی های متوالی معترض شد، اما علیرغم تمایل شدید اینتر، بارسلونا هیچ علاقه ای به فروش این بازیکن ندارد.

آنتونیو کونته مکررا در هفته های اخیر از مدیران اینتر خواسته مقدمات انتقال این هافبک جنگنده و شیلیایی را به سری آ فراهم کنند، اما گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد لیونل مسی مخالف جدایی این بازیکن بوده و آرتورو ویدال در نوکمپ ماندنی است.

بر اساس این گزارش، لیونل مسی به مدیران بارسلونا کفته نقش ویدال در ترکیب غیرقابل انکار است و با او امکان قهرمانی در لیگ قهرمانان در فصل جاری وجود دارد. این در حالیست که به نظر می رسد با مطرح شدن دعوای حقوقی هفته گذشته این بازیکن با باشگاه بارسلونا، خود یدال نیز علاقمند به جدایی و انتقال به بارسلونا باشد، اما مخالفت لیونل مسی باعث شده مدیران بارسا تحت هیچ شرایطی مجوز خروج این بازیکن را صادر نکنند.

شاید بهترین روزهای دوران ورزشی ویدال در یوونتوس و زیر نظر کونته رقم خورده بود و این هافبک باتجربه مدتی قبل مدعی شد حاضر است برای کونته در میدان با تمام وجود مبارزه کند؛ اتفاقی که حداقل در ماه زمستان عملی نخواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lopqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسا قصد فروش ویدال را ندارد!