تاریخ انتشار: 1398/10/12 22:37
کد خبر: 75965

پیشنهادهایی در پایان نیم فصل اول به باشگاه رسید؛جدا می‌شوم!

عیسی آل کثیر مهاجم اهل دزفول تیم صنعت نفت با ۹ گل زده عنوان برترین گلزن نیم‌فصل اول رقابت های لیگ نوزدهم را از آن خود کرد.
پیشنهادهایی در پایان نیم فصل اول به باشگاه رسید؛جدا می‌شوم!

عیسی آل کثیر پیشنهادهایی از سوی باشگاه‌هایی از جمله پرسپولیس و یک تیم کویتی را دریافت کرده اما هنوز پاسخی مبنی بر جدایی آقای گل نیم‌فصل از سوی مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان داده نشده و تنها دراگان اسکوچیچ اعلام کرد که در صورتی موافقت خواهد کرد که مهدی ترابی و علی علیپور را به صنعت نفت بدهند.

عیسی آل کثیر در گفت وگو با خبرنگار درباره نیم فصل اول اینچنین گفت: نیم فصل اول با تمام سختی‌هایی که بر ما گذشت اما از نظر کسب نتیجه موفقیت‌آمیز بود. با تلاش اعضای تیم و کادرفنی، مدیریت و حمایت تماشاگران که سرمایه اصلی باشگاه هستند، توانستند بهترین نتیجه را کسب کنیم. اول فصل پیشنهادهایی داشتم اما نفت آبادان را انتخاب کردم و از انتخابم پشیمان نیستم.

آقای گل نیم‌فصل اول لیگ برتر همچنین گفت: خدارا شکر با تلاش هم‌تیمی‌ها و خودم توانستم عنوان آقای گلی نیم‌فصل را بدست بیاورم اما نیم فصل اول خیلی سخت به من گذشت. پیشنهادهایی در پایان نیم فصل اول به باشگاه رسیده و برای پیشرفت چه از نظر مالی و چه به لحاظ فوتبالی جدا می‌شوم.

آل کثیر همچنین گفت: در این بین منافع باشگاه نفت آبادان نیز برای من مهم است و دوست دارم بابت انتقال من منافع مالی باشگاه لحاظ شود. اما انتظار دارم همانطور که با تمام کمبودها در نیم فصل اول ماندم و جنگیدم، باشگاه هم با رفتن من موافقت کند. امیدوارم روزی دوباره به آبادان برگردم و در کنار هواداران خونگرم آبادانی برای موفقیت برزیل ایران تلاش کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9g89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن لیگ برتری با انتشار استوری خداحافظی کرد