تاریخ انتشار: 1398/10/07 12:43
کد خبر: 76611

پایان مهلت یک‌هفته‌ای به باشگاه پرسپولیس!

مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت یکی از بدهی‌های سنگین خود به اتمام رسیده است.
پایان مهلت یک‌هفته‌ای به باشگاه پرسپولیس!

در شرایطی که بدهی‌های باشگاه پرسپولیس سر به فلک کشیده این باشگاه باید مبلغ زیادی را به طلبکاران خود بدهد، یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس که برای گرفتن طلبش از این باشگاه شکایت کرده بود، هفته گذشته توسط وکیلش اظهارنامه خود را تقدیم مقامات قضایی کرد.

این دفتر هواپیمایی تا هفته پیش حدود سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس در سه آیتم مختلف از باشگاه طلبکار است.

این دفتر تقریبا دو میلیارد تومان بابت فروش بلیت هواپیما، یک و نیم میلیارد تومان بابت بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا از مدیریت قبلی طلب دارد و ۳۰۰ میلیون تومان هم به صورت دستی به باشگاه و محمدحسن انصاری‌فرد پرداخت کرده بود.

از هفته گذشته، ۳۰۰ میلیون تومان بدهی انصاری‌فرد تسویه شده، اما همچنان دفتر مذکور حدود سه و نیم میلیارد تومان از باشگاه طلب‌کار است و امروز هم آخرین مهلت برای مشخص شدن وضعیت این بدهی‌ها بود.

نکته جالب اینجاست که وکیل این دفتر هواپیمایی در اظهارنامه خود مدعی شده اگر ظرف یک هفته تکلیف طلب‌های موکلش مشخص نشود هم شکایت قضایی را پیش می‌برد و هم حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را می‌گیرد.

حالا باید دید محمدحسن انصاری‌فرد و مدیران باشگاه پرسپولیس در خصوص این بدهی عجیب و سنگین چه واکنشی از خودشان نشان می‌دهند و آیا قبل از هر اقدام قضایی توافقی با مدیران این دفتر هواپیمایی انجام می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmn6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی نیا نه طلایی پوش می‌شود و نه در لیست مازاد است!