تاریخ انتشار: 1398/09/26 11:45
کد خبر: 77763

گمانه زنی درباره مقصد بعدی آنچلوتی

در حالی که خبرهایی مبنی بر احتمال پیوستن سرمربی سابق ناپولی به آرسنال شنیده می‌شد، برخی خبر‌ها از احتمال ملحق شدن او به یک تیم لیگ برتری دیگر حکایت دارند.
گمانه زنی درباره مقصد بعدی آنچلوتی

چند منبع خبری در انگلیس و ایتالیا روز گذشته (دوشنبه) گزارش کردند که کارلو آنچلوتی با باشگاه اورتون برای عقد قراردادی دو سال و نیمی تا ماه ژوئن سال 2022 به توافق رسیده و قرار است در هر فصل 4.5 میلیون یورو از این باشگاه حقوق بگیرد.

با این حال باشگاه اورتون بیانیه‌ای با این مضمون منتشر کرد که هنوز هیچ توافقی با هیچ گزینه‌ای صورت نگرفته است. در این بیانیه آمده است: در 11 روزی که از زمان جدایی مارکو سیلوا می‌گذرد، هیئت مدیره باشگاه اورتون برای استخدام یک مربی به صورت قطعی تلاش کرده و با تعدادی از گزینه‌ها هم ملاقات کرده است. با این حال ما تأیید می‌کنیم که تا الان با هیچ یک از کاندیداهای مربیگری تیم به توافق نرسیده‌ایم.

با این وجود همچنان گمانه‌زنی‌ها درباره ورود آنچلوتی به گودیسون پارک وجود دارد و در این میان برخی نشریات ایتالیایی هم گزارش کرده‌اند که طرفین در حال رایزنی در مورد جزئیات قرارداد هستند. آنچلوتی اگرچه هفته گذشته از ناپولی اخراج شد اما هنوز با این تیم قرارداد دارد. بنابراین پیوستن او به تیمی دیگر مستلزم مذاکره برای فسخ قرارداد با آبی‌پوشان شهر ناپل است که البته بعید است مشکلی برای تحقق این هدف وجود داشته باشد.

در این میان شبکه رای اسپورت ایتالیا مدعی شده که کارلتو نه تنها به هدایت اورتون فکر می‌کند، بلکه امیدوار است که شاگرد سابقش زلاتان ابراهیموویچ را هم به این تیم ببرد. بعد از اعتراف مدیران باشگاه میلان به این موضوع که فاصله زیادی تا جلب نظر ایبرا دارند، کارلتو امیدوار است بتواند ستاره سوئدی که قراردادش با لس‌آنجلس گلکسی به پایان رسیده و بازیکن آزاد شده را به خدمت بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7v8q

آخرین اخبار