تاریخ انتشار: 1398/09/25 01:14
کد خبر: 77902

شبی وحشتناک؛بدترین نمایش آرسنال در تاریخ لیگ برتر

آرسنال در نیمه اول دیدار مقابل منچسترسیتی یکی از بدترین نمایش های خود در تاریخ لیگ برتر را ارائه داد.
شبی وحشتناک؛بدترین نمایش آرسنال در تاریخ لیگ برتر

تکلیف توپچی ها در دیدار خانگی مقابل سیتی در همان نیمه اول مشخص شد و با دریافت سه گل دیگر واضح بود که شاگردان فردریک لیونبرگ شانسی برای بازگشت مقابل سیتیزن ها ندارند. آمار و ارقام در نیمه نخست به حدی به ضرر آرسنال بود که عملکرد این تیم هیچ جای دفاعی از خود بر جای نگذاشت.

گل کوین دی بروین که در 89 ثانیه بازی به ثمر رسید، دومین گل سریعی در تاریخ لیگ بود که آرسنال در ورزشگاه امیریتس بعد از گل دیوید هیلی از تیم فولام در آگوست 2007 (51 ثانیه) دریافت کرده است.

آرسنال در هر پنج دیدار اخیر لیگ برتر خود در مقابل منچسترسیتی مغلوب شده است. آخرین باری که آنها در پنج دیدار پیاپی مقابل تاپ سیکس باخته بودند، به سپتامبر 1983 تا آگوست 1985 و در برابر منچستر یونایتد باز می گردد.

آرسنال برای دومین بار در نیمه نخست یک دیدار لیگ برتر سه بار دروازه خود را باز شده دید و جالب اینجاست که بار دیگر نیز این اتفاق در  ماه مارچ سال 2018 در برابر همین منچستر سیتی رخ داده بود.

آرسنال در نیمه اول دیدار مقابل سیتی به قدری ضعیف بازی کرد که پیرآمریک اوبامیانگ تنها هشت بار لمس توپ داشت که سه تای آن هنگام شروع مجدد بازی بعد از دریافت گل بود و هیچ کدام در محوطه جریمه سیتی رخ نداد.

آرسنال بازی امشب تنها شش ضربه به سمت دروازه حریف زد که کمترین تعداد در بازی های خانگی لیگ برتر از دسامبر سال 2008 برابر لیورپول است. آرسنال در تمام رقابت ها با سه تساوی و سه شکست، در شش بازی  اخیر خانگی پیروز نشده که این طولانی ترین تعداد بازی های بدون برد خانگی این تیم از دسامبر 1994 تا فوریه 1995 تحت هدایت جورج گراهام با هشت بازی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zmze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا به احتمال حضور آرتتا در آرسنال واکنش نشان داد