تاریخ انتشار: 1398/09/25 00:38
کد خبر: 77906

پیولی: با کمی بی‌رحمی می‌توانستیم پیروز شویم

استفانو پیولی بابت تساوی خانگی تیمش مقابل ساسولو ناراحت است.
پیولی: با کمی بی‌رحمی می‌توانستیم پیروز شویم

استفانو پیولی پس از تساوی بدون گل تیمش در خانه مقابل ساسولو در هفته جاری رقابت‌های سری A از کم دقتی به عنوان عامل توقف روسونری نام برد.

سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت:  9 یا 10 شوت در چارچوب داشتیم و همه چیز را امتحان کردیم اما از دقت کافی برخوردار نبودیم.  رافائل لیائو پس از ورود به زمین 2  بار تیر دروازه ساسولو را به لرزه درآورد و گل فرانک کسیه نیز توسط داور و با کمک سیستم VAR مردود اعلام شد.می‌توانستیم سرعت بیش‌تری در نیمه اول به وجود بیاوریم. ساسولو تیم خوبی است و می‌دانستیم می‌تواند برای ما دردسر ایجاد کند. لیائو وقتی از روی نیمکت به بازی آمد، بسیار خوب عمل کرد. همه با تلاش و فروتنی خوبی بازی می‌کردند اما با کمی دقت و بی رحمی، می‌توانستیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

او در ادامه افزود:  امروز اشتباهاتی تاکتیکی داشتیم که می‌توانست در این سطح، برایمان گران تمام شود. با کیفیتی بیش‌تر از آن چه امروز بودیم و با قابلیت به لرزه در آوردن دفاع حریف، می‌توانیم کارهای بهتری انجام دهیم. با کمبود اراده مواجه هستیم و نمی‌توانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.بازیکنان بسیار سخت تلاش کردند؛  هم در کارهای هجومی و هم در بازگشت به دفاع چرا که ساسولو در تمام خطوط بسیار فشرده بازی کرد. وقتی به 10 شانس گلزنی واضح تیم نگاه می‌کنیم، می‌توانیم بگوییم  عملکرد خوبی داشتیم اما متاسفانه باید شانس‌های بسیار زیادی برای به ثمر رساندن یک گل ایجاد کنیم.هفته گذشته رسانه‌ها گفتند پیونتک ناجی ما بود. حالا مردم دوباره انتقادها از او را شروع کرده‌اند. آن‌ها باید در ارزیابی‌های خود تعادل بیش‌تری را رعایت کنند. همه اعضای تیم باید بهتر باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmk5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیولی:رتبه میلان در جدول دلخواه ما نیست