تاریخ انتشار: 1398/09/25 00:29
کد خبر: 77907

گواردیولا به احتمال حضور آرتتا در آرسنال واکنش نشان داد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مورد احتمال حضور میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال صحبت کرد.
گواردیولا به احتمال حضور آرتتا در آرسنال واکنش نشان داد

سیتی امشب در شرایطی موفق شد با ارائه یک نمایش درخشان در نیمه اول در نهایت با سه گل آرسنال را مغلوب کند که اخبار زیادی در مورد احتمال حضور میکل آرتتا، دستیار پپ گواردیولا روی نیمکت این تیم شنیده می شود. حالا سرمربی اسپانیایی مدعی شد می خواهد آرتتا در رختکن سیتی احساس راحتی کند و نمی داند در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

پپ گواردیولا گفت: "کوین دی بروین بازیکنی فوق العاده است و او نقاطی را می بیند که انسان های عادی قادر به دیدن آن نیستند. با توجه به بازیکنانی که سیتی در ترکیب خود در اختیار دارد، لازم نیست دی بروین در عمق به دفاع کمک کند.

فیل فودن همیشه خوب بازی می کند. اگرچه او همیشه صاحب توپ را نیست، اما از نظر دفاعی عملکرد خوبی ارائه می دهد. به خصوص در نیمه اول فیل فودن وظایف خود را به خوبی انجام داد انجام داد و به ما در مسیر کسب پیروزی در بازی کمک کرد، به نظر من فودن بازیکن خیلی باهوشی است.

امکان رفتن میکل آرتتا به آرسنال؟ "من خیلی بارها شایعات حضور آرتتا روی نیمکت آرسنال با او صحبت نکرده ام، اما او شخصیت بزرگی است. او بخشی از موفقیت های بزرگ ما بوده است. من دو یا سه بار در مورد آینده او با مدیران باشگاه سیتی صحبت کرده ام و باید دید در نهایت قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

من فکر می کنم که او بخشی از کادر فنی ما به شمار می آید، بنابراین من نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما هم صحبت کرده ایم و ما پیشنهاداتی نیز وجود داشته است. اگر او بخواهد در این مورد صحبت کند این اتفاق رخ خواهد داد، اما قطعا مکالمات خصوصی خواهد بود و  من نمی خواهم او در سیتی ناراحت باشد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6m7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: مقابل آرسنال شجاعانه بازی کردیم و برنده شدیم